Pláč Podmínky

  • Autor: Mathilda
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating: 15 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Maličkosti někdy umí měnit velké věci. Například život jednoho velkého učitele lektvarů.
  • Klíčová slova: Severus

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“..”
Keiko.kei:
“Ukápla mi slzička :(”
Istar Halabába:
“Tak takhle vypadá ta Láska. Hm.”
Nerla:
“Ano, tuhle mám ráda. Líbí se mi personifikace, které zde vystupují, a líbí se mi styl psaní, který je mimořádně lehký a jemný. Poslední scéna se mi naopak nelíbila vůbec, ačkoliv byla nezbytná - ale ten styl tam pokulhával, jako by se autorce tento závěr příčil. Ale obecně - doporučuji.”
Sectumsempra:
“az na tu zaverecnou scenu se mi to liblo:)... btw, jestli jsem to pochopila dobre, povidka byla napsana pred vydanim DH, autorka mela docela dobrej odhad :D”
Slythoryn:
“Co všechno se může vyvrbit ze zdánlivých maličkostí je fascinující...”
Akkarra:
“Aneb byrokracie života.”
SinamLlumi:
“"neslyšen? objevily t? i ženy" Já vím - to bude doplňovačka pro nejmenší, že jo? :) Teď zcela vážně, "povídky" v takové podobě opravdu odmítám číst.”
Mrmla:
“...”
Neimh:
“Podmínka pláče...a já taky. Tohle...já nemám slov.”
Fleur Tera:
“zaujímevé a skvelo napísané. Úplne prvé, čo som tu čítala...”
sandymathews:
“...”
nadin:
“Áno, zlozvyk sa skutočne vytiahol! Súcítim s neskúsenou Podmienkou, veď to poznáme snáď všetci, začiatočnícke chyby nás vedia strašiť predlho.”
SaraPolanska:
“Naprosto nečekané grandiozní překvapení. Klekám do prachu před autorkou a lámu všechny své psací brky. Zcela nový rozměr, zcela nový příběh a přesto by se mohl zdát tak důvěrně známý a blízký... skutečně si zaslouží spíš 6 bodů z 5.”
GwenLoguir:
“fňuk”
Memorin:
“Jedna z prvních povídek, co mě přitáhla k čtení fanfiction... :) příšerný sosácky odkaz opraven. omg, hrůza!”
Rebelka:
“Povídka s velice zajímavým námětem, propracovaná jak celkově, tak v detailech. (A má oblíbená část: „Podívejte, co mu tady nechal Zlozvyk: úšklebky, úsměšky, 227 patentovaných pohledů, cenění zubů, nadměrné zdvihání obočí… Rozkošný chlapeček. Jako učitel bude jistě oblíbený.“)”
Julie:
“Zvláštní a velice originální pohled na život Severuse Snapea. Povídka je nejen velice dobře napsaná, ale navíc má i svébytnou mytologii, která jí dává další rozměr.”
ave:
“Zvláštní prostředí, zvláštní postavy a zvláštní příběh. A maličkosti, které dokážou změnit osud světa.”