Registrujte se nyní!

Četli jste povídku a teď, když se k ní chcete vrátit, ji nemůžete najít?
Četli jste krásnou povídku a chcete ji doporučit ostatním?
Četli jste děsnou povídku a chcete ostatní varovat?
Ztrácíte přehled, co jste četli? Zaregistrujte se a můžete si vést vlastní deník ff.
Zaregistrujte se a můžete známkovat povídky, které jsou v našem FFD vloženy.
Přejete si prohlížet povídky ve vybraném jazyce nebo jenom určité fandomy, či si nepřejete v nabídce slash? Zaregistrujte se a nastavte si vlastní zobrazovací filtry.
K dnešnímu dni je zaregistrovaných 2946 čtenářů.
Fanfiction čtenářský deník je tu pro vás!

Pravidla

Prosím, pokud se zde máme všichni cítit dobře, dodržujte těchto pár jednoduchých pravidel.

  • Základem je slušnost. Chovejte se proto k ostatním tak, jak byste chtěli, aby se oni chovali k Vám.
  • Do Vašeho deníku si můžete zapsat libovolné fanfiction dílo. S výjimkou pro autory, kteří si svoje vlastní povídky zapsat nemohou a taktéž nemohou komentovat vlastní povídky, případně odpovídat na komentáře ostatních komentujících pod vlastními povídkami a to ani pod jiným nickem.
  • Odkaz na fanfiction dílo může být pouze přímý. Nevkládejte odkazy na různá datová úložiště. Respektujte autory, kteří svá díla stáhli z internetu.
  • Komentáře slouží pouze ke komentování povídek a ne k diskusím.
  • V komentářích se, prosím, vyvarujte spoilerů.
  • Pokud jste zde již zaregistrovaní a jen neznáte přístupové heslo, nechte si zaslat na email automaticky heslo nové.
  • V případě, že si nevíte rady, nahlédněte do FAQ.

Registrace nového uživatele