Invaze rušivých elementů

  • Autor: Tess
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Průnik různých vesmírů je klišé takřka vesmírných rozměrů. Jak to ale dopadne, když se protknou vesmíry poněkud nesprávné? Co dělá fanynka Hvězdných válek v… Bradavicích?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Pogroma:
“Pokud trpíte močovou inkontinencí, tak tuhle povídku rozhodně nedoporučuju - jen by váš zdravotní stav zhoršila. Já inkontinencí netrpím, a stejně jsem uchcávala smíchy! O Hvězdných válkách vůbec nic nevím a přesto jsem se bavila jak už dlouho ne. Autorka je evidentně inteligenčně na výši a povídce to hodně prospívá. Trochu závidím ten smysl pro humor, já takhle vtipná být neumím. (Třeba na streptokoky do smrti nezapomenu :D ) Interakce se Severusem byly boží - snesla bych jich víc. Obecně se všemi postavami bych snesla o něco víc interakcí. To byl trochu nevyužitý potenciál. Myslím, že by na to autorka dokázala vymyslet dost nápaditých situací... Každopádně skvělá oddechovka :-) Dobrá práce, děkuji ;-)”
SoraZar:
“Nejdřív jsem byla překvapená, pak mi uniklo první zasmání a nakonec jsem se válela pod stolem. Vždy, když si vzpomenu, hned mám lepší náladu. tohle je správný druh parodie, přesně jak už bylo napsáno. stačilo málo, abych si tuhle povídku oblíbila. Za mě plných 5 hvězdiček.”
Anonymka SS:
“Ze začátku mě to strašně bavilo, Mařky byly prostě boží :-D Akorát ten boj s Voldemortem a k tomu Pikachu v mixéru, to mi přišlo až moc ujetý. Což mi ve výsledku zkazilo celkový dojem z povídky, jinak bych dala vyšší hodnocení. Škoda :-/ Suvenýry, co si postavy odnesly, byly také super, zvlášť ta kniha od Severuse :-D”
Memorin:
“..”
Nerla:
“Ach, tohle by se dalo číst pořád dokola. Vtipné, jen několik hluchých míst, navíc se skutečně povedenými ilustracemi... jo jo, líbilo.”
Rebeka:
“*vali se smichy pod stolem i po tak dlouhe dobe* Bravo! Naprosto me znicila :)”
belldandy:
“Sebereflexivní a sebeironická fanfikce. No není to krása, když je něčeho takového fandom schopen? A ty trefné ilustrace to ještě zaokrouhlují nahoru. A hlavní hrdinka, čím víc se snaží tvářit, že sama není Mary Sue, tím víc se jí podobá. :)”
Slythoryn:
“Krása! Tak přesně tenhle druh parodie se mi zamlouvá”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Napřed to bylo celkem o ničem, pak mě to vážně bavilo - u likvidace Mařeny se zkrátka nelze nebavit - a pak mě neskutečně otrávil konec finální bitvy (i když Pikaču byl úžasný). Takže suma-sumárum - je to povedené, ale já osobně už se k tomu asi nikdy nevrátím. :)”
Sargo:
“Dokonalé. Čtu to asi potřetí a zase se musím smát. A ty obrázky! :-D”
Dark:
“tato povídka je jedinečná, takhle dobře jsem se už dlouho nepobavila;) rozhodně doporučím k přečtení:-)”
ave:
“Parodie na Mary Sue. Zábavná, vtipná, napínavá a plná nesmrtelných hlášek.”