Černobílý svět

  • Autor: Electra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy, Ebony Potterová (OC)
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Bystrozorka Ebony Potterová musí jednou měsíčně kontrolovat bývalého Smrtijeda v jeho domácím vězení. Šachová partie, kterou spolu rozehrají se však brzy mění v jinou hru ... bez pravidel a s velkým riskem. Kdo nakonec vyhraje bitvu v černobílém světě? A jaká bude cena?
  • Klíčová slova: psychologické, romance

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Tak tohle bylo docela utrpení dočíst. Ebony mě skutečně nebaví a štvala mě každým slovem. Tohle se mi ještě nestalo, OC asi nejsou pro každého. Její chování mi přišlo hodně dětinské a trapné. A to podle hodnocení ještě nebyla v Černobílém světě nejhorší. K tomu divné vztahy v její dokonalé rodině, která se všude přesouvá společně a nemá na práci nic jiného, než utěšování dospělé bystrozorky, která se každou chvilku nesmyslně uráží a brečí. Jediná záchrana byly rozhovory skoro na konci, které mě na chvilku zaujaly a Lucius, který se jako jediný choval normálně. Jinak jsem ale vážně neobjevila nic, co by stálo za pochvalu.”
bwews:
“...”
KCJerryL:
“Krásná povídka, která ve mě posiluje a živí posedlost Luciem a jeho plavými vlasy.”
kripolik:
“...”
margotka:
“...”
Nade:
“Pěkně napsané. Ebony Potterová trochu bojuje se svým sebevědomím a Lucius Malfoy jí to nijak neusnadňuje. A to nemluvím o tom, že ten chlap je zatraceně sexy.”
angie77:
“Ve zkratce a v náznacích, přesto však poměrně věrohodně popsaný myšlenkový vývoj Luciuse Malfoye. Dle mého názoru nejpovedenější povídka této autorky. Její originální postava Ebony, sestry Harryho Pottera, je sympatická a milá osůbka.”