Z bláznových zápisků...

  • Autor: assez
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS (a mnoho dalších)
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Povídka je psychologického rázu, slash.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“Ano, pamatuju se, když jsem to četla. Jedna z těch horších věcí, na které jsem kdy narazila.”
ala:
“...”
Akkarra:
“A je to tady! Vogoni šlehli s poezií a dali se na prózu! Pomoc...”
shadow:
“Ne díky. Do osobní poznámky si píšu „opravdu nezkoušet za pár let číst znovu“. Bod za odvahu něco takového publikovat.”
Adelaine:
“Já se přiznávám, že tuhle povídku jsem si zamilovala. Dala mi něco jiného, co jsem u jiné ff zatím nenašla, co tam obvykle ani nehledám, a rozhodně jsem si ji užila. Když jsem ji četla poprvé, tak jsem na to taky koukala jak na zjevení, co to má znamenat, ale po čase jsem ji přečetla znovu, v jiné náladě, s jiným přístupem a s vědomím, co mám čekat, a byla jsem unešená. Já mám assez ráda z velký míry i kvůli těm 'zkomoleninám' a kvůli tomu, že se musí člověk kouknout za slova.”
Benny:
“Tohle nebude konečná známka, protože jsem v polovině druhé kapitoly a nezvládám to teď číst.Jak podotkla Sinam, představa, že Harry přijde za rodiči a vydupe si ples, aby sbalil Snapea a Potter senior zařídí..Čuměla jsem jak tele na vrata.Ale pokud vím, tak už se tam naráz mihly tři časové úseky.Příchod Severusovy matky, přešla mě chuť pokračovat.Jednou se dokopu a dočtu to, zvládla jsem horší kraviny(např;EK)K otázce pomlček, jež autorka miluje-nevadí mi to;)”
Trinyx01:
“...”
Sectumsempra:
“jo, to si pamatuju, jak jsem to cetla... des bes”
Memorin:
“Nepřehledné, naprosto mě odradily oddělovací znaky - proč? nemá to být designová hrůza, ale příběh ke čtení! Kam jsme se to dostali? Do hlavolamu slov a vět? Odmítla jsem to číst.”
Sargo:
“Doufám, že už to nikdy neotrevřu, třeba omylem. Poznámka pro mé budoucí já: OPRAVDU to nechci zkoušet přečíst!”
SinamLlumi:
“"vřava nadšeně výská" No pánbůh s námi, pevně doufám, že autor není Čech. Že výrazy jako "šťastlivých" nepatří k standardně uznávané množině českých slov tady zřejmě nikoho nedráždí. :) //// /// EDIT: Oy vey iz mir! (Já jsem se neměla vracet!!) Začíná to jako standardní, nemístně patetický blábol („než byl tento anděl" to jako Snape "pošpiněn krví a zneuctěn nelidskými značkami“) s OOC postavami a koňskou dávkou amatérismu, chaosu a naivity. Od první věty je jasné, že autorka neumí ani česky, plete si významy slov, nedokáže slova používat ve větě („všichni okouní na jeho jizvu“), nebo si rovnou vymýšlí slova nová (čti: zkomoleniny) . Že by to stačilo? Já vím, jenže dál je ještě hůř. 16-letý student Harry poručí svému otci Jamesovi, aby poručil „dobrému kamarádovi“ Brumbálovi, aby pro něj uspořádal na Malfoy Manor školní ples, kam by Harry mohl pozvat Snapea. Taky vám to dává smysl, že jo? *mrk mrk* Stane se, Harry Snapea, který se chová jako Popelka, jež pozbyla svéprávnosti, přinutí k tanci, no a dál... už se nebudu namáhat, pro ilustraci myslím stačí. :) Přihodím toliko citát, který mi obzvláště hnul žlučí: „Harry se uculil, když uslyšel Strausse a začátek jeho nepřekonatelného !!!Blue danube waltz!!!“. Kristova noho--- Na zvláštní přání nejmenovaných osob, podložené peticí pacientů od sv. Munga, přerušujeme původní komentář následujícím SDĚLENÍM: Toto dílo nese známky částečné negramotnosti, elementární jazykové a slohové nedostatečnosti a hlubokých neznalostí faktografie fiktivní i reálné, které ovšem se vzděláním nebo inteligencí autorky naprosto nesouvisí. :) //// PS: Pozor, v jednom bodě jsme s autorkou přeci jen naladěny na stejnou notu! 1. kapitola nese název Vij, a já skutečně vyju. ;)”
Mrmla:
“...”
ranchan:
“v plánu”
keishatko:
““...””
Velká_koule_chaosu:
“...”
beruska:
“X”
Cvrcinka:
“k přečtení”
zmije:
“...”
A-SISI:
“Kdo umí, ten prostě umí. :-)”