Double Edged Sword

  • Autor: romaine
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy
  • Rating: NC - 17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 101
  • Shrnutí: Harry si myslí, že jeho život bol naplánovaný, ale noc, kedy sa stane plnoletým zmení všetko. Teraz sú tu rozhodnutia, ktoré budú urobené a cesta, ktorá má byť vybraná, a tieto voľby stojace pred ním zmenia život všetkým, ktorých pozná. Ale keď osud zavolá, Harry zistí, že je pripravený počúvať.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
mariaa:
“Dočetla jsem do 16 kapitoly a prostě mě to nebaví. Dobře se to čte, děj není špatný, ale nemůžu tomuto dílku přijít na chuť :(. Nemám v plánu se k této povídce někdy vrátit.”
MandalanUmen:
“Zní to zajímavě. Určitě si to přečtu až bude trochu víc času.”
Amidala:
“román je síce písaný v ANJ.. ale tak dá sa tomu perfektne porozumieť.. je to jeden z najkrajších a najprepracovanejších románov (áno, román a nie poviedka, pretože je to suverénne najdlhšie dielo, ktoré som z fanfiction vôbec čítala) a stále sa k nemu rada vraciam.. dielo obsahuje šťastné momenty a aj tie menej šťastné, ba až tragické.. má to švih a dokonale vtiahne človeka do deja.. toto dielko ma jednoznačne chytilo za srdce :-) na záver môžem povedať len toľko, pokiaľ máte radi HP/DM slash a nevadí Vám ANJ a dĺžka určite si dané dielko prečítajte :)”