Rats´ Alley

  • Autor: Fabula Rasa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Black
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape has a dark secret that Sirius discovers, a secret that threatens to undo them all.
  • Klíčová slova: Snape upír, sex

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“V půli povídky mě naprosto přestala bavit :(. Autorku mám velice ráda ale k tomuto dílku jsem nedokázala přijít na chuť...”
SinamLlumi:
“Um... cože? Halda k ničemu nevedoucích motivů (Sirius/Lily, Snapeova rodina, Siriusova závislost na heroinu (!!), celý slavný náhubek etc.) nakousnutých jednou větou, aby se pak nikde neřešily. Jako by si autorka řekla – teď prostě chci napsat tohle, a jestli to bude dávat smysl nebo nějak přispěje k ději mě nezajímá. Naprosto absurdní "příběh", jednotlivé kapitoly spolu vůbec nesouvisí, válka a problémy obecně on/off jak se to autorce zrovna hodí, závažné problémy s tempem, vztah postrádá konflikt i vývoj, vampire-lore IMO nepřesvědčivá, výsledek veškerý žádný. Četla jsem to dvakrát a nemám ponětí, co tím chtěl básník říct. :( Jsou tam pochopitelně i světlá místa a pořád lepší, než co nám předkládá většina autorů – proto taky 3 body – ale na Fabuliny poměry bída. S.L.”
bedrníka:
“Nejdelší z Fabuliných nádherných, prudce romantických a zcela nekanonických, protože stařičkých, povídek. Napsala ji, protože chtěla, aby měl Snape náhubek. Má ho tedy a hrdinně to snáší.”