Sexy Boy - video

  • Autor: Jaicen 5
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Bodie, Doyle
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Odkaz viz výše vede na video na YouTube. Link ke stažení videa ve formánu m4p: http://www.4shared.com/file/71529150/d6f893f3/sexy_boy.html Hudba: Air
  • Klíčová slova: sexy, hot

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Tak tohle mě teda zrovna nijak extra nenadchlo. Možná za to může ta písnička, která se mi nelíbí a k Profesionálům mi prostě nesedí. A záběry na mě působí, že jsou tam naházeny tak, jak zrovna přišly autorovi pod ruku.”
SinamLlumi:
“Docela přesvědčivé :p S.L.”
D.J. Orlovský:
“Mě se to líbí. Sice je rozhodně škoda té kvality. Nejraději mám tu scénu, kdy si oba chlapci u těch postelí v tom hotelovém pokoji odkládají a míří k posteli a pak je rychle udělaný střih, takže to vypadá, že se na to chystají hupnout :-)”
bedrníka:
“Já mám tuhle písničku spojenou s Queer as Folk, takže když si spojím s Bodiem a Doylem nemůžu než vidět v každém záběru sex. Ale že bych si to pustila víckrát, to ne, to si radši pustím samotnou písničku.”
Vrána:
“Té kvality je opravdu škoda.. Nicméně ani tak by tohle video u mě víc bodů asi nezískalo, je to sice hezká sbírka sexy záběrů, ale písnička mi přijde trochu dlouhá, trochu nudná a video postrádá vnitřní dynamiku a nějakou stavbu, která by ho vynesla nad tu jen obyčejně slintací kategorii.”
Diegina:
“Poněkud delší, ale skvělé video, které bohužel trpí faktem, že Profíci si můžou nechat o pořádném remasteru v HD jen zdá. Protože těch 5 minut by bylo rozhodně na co koukat! Crotch shots! Butt shots! Sex on legs! Když pomineme věk, tak text písničky báječně sedne. Francouzština navíc dává videu neobvyklou, podstatně víc sexy atmosféru. Zkrátka a dobře, pětiminutová slintací session.”