Bestiální něžnost

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Rabastan Lestrange
  • Rating: od 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Pro všechny, kteří si rádi zafantazírují o tom, co všechno je jeden zmijozel schopen podstoupit pro svou kariéru aneb Severus Snape a Rabastan Lestrange v neobvyklém obchodním vztahu. bloodplay, v jistém smyslu prostituce a Severus jako Emo
  • Klíčová slova: bloodplay, prostituce,

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“PWP bloodplay obsah luxusní (až do takových detailů, jako jsou vlasové kořínky!), povedené dialogy (zejména pasáž s lubrikantem), ovšem Snape promyšleně pečující o svůj vzhled je velmi bizarní představa.”
kami:
“Mám k tej poviedke špeciálny vzťah, popravde skôr ako emo mi tam prekážal ten upír.”
belldandy:
“Tohle je vlastně takové pěkné PWP s příběhem a pointou. Jako PWP rozhodně nadprůměrně promyšlené a je v něm nadměrečné množství vložených citů. V zásadě mám raději delší texty, ale pokud jde o Frox, mám pocit, že kratší formy zvládá víc s přehledem. Shrnuto, podtrženo - jsem spokojená. / Marně si představuji, jak bych vnímala úvodní Severusvo šlechtění, nečíst předchozí komentáře. Přiznávám, že sama vzhledu věnuji minimální pozornost a proto když čtu, jak se šlechtí muž, mám k tomu lehce podezřívavý postoj :) Nicméně tady jde o mladého kluka, který se snaží někomu zalíbit. Proč vlastně ne? A že je mladý Snape (tak trochu) emo, to mi asi vždycky (tak trochu) přišlo. :) Mám strach, že si koleduji o přednášku na téma, že emo je umělé a Snape je pravý. :)”
ZJTrane:
“Netradičné, surové a zároveň nežné. Koniec úplne prekvapivý a Severus... ach takéto typy ma dostávajú do kolien.”
Mrmla:
“...”
sandymathews:
“líbí. moc.”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Představa emo Severuse mě dost děsí. Ale zase mě nadchnul ten závěr. Je to spíš tak 2, 5. Ale 5 zaokrouhluje nahoru, takže 3.”
SinamLlumi:
“Tohle už jsem četla dřív a chtělo se mi tenkrát třískat hlavou do zdi. Ale varování, že jde o emo!Seva v klíčových slovech je, takže si za to asi můžu sama. Sloh je, řekla bych, lehce nadprůměrný (až na WTF výrazy typu „rusovlásek“ ;)), psychologie postav průměrná, ale to téma, to téma! :( Co tohle má proboha společného s HP?! S.L.”
Memorin:
“Bestiální. Téměř dokonalé...”