Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

  • Autor: Rinoa
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Belatrix Lestrangová, James Potter, Lily Evansová-Potterová, Lucius Malfoy, Sirius Black, Peter Pettigrew, Narcisa Blacková-Malfoyová, Remus Lupin, Severus Snape
  • Rating: od 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2011-11-20
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: (To byla) 70. léta v Bradavicích aneb Drogy, sex a rock’n’roll! Toto je, prosím, úlet na letaxovém prášku. Příběh o Pobertech, Blacích, Malfoyích, Snapovi, Evansové a mnohých dalších. Těšte se na sjíždění se na letaxu, Kodex, nekonečné množství her s lidmi a jejich dušemi, na vydírání a sázky, na intrikánky s červenými nehty. A… možná přijde i Voldemort!
  • Klíčová slova: humor, romantika, drama, psychologické, doba Pobertů

Hodnocení čtenářů:

StormBringer:
“Jedna z těch nejlepších povídek z éry Pobertů. Prvni kapitoly spíš průměrné, jenže pak se přede mnou rozehrál nádherně promyšlený příběh plný zvratů s množstvím téměř živoucích postav. Líbila se mi především rázně pojatá a hlavně ne-Mary Sue Evansová, tak trochu zlý Sirius a potterovský Potter. Plný počet nedávám, protože na můj vkus se postavy chovají moc dospěle a já bych u takové povídky čekala o dost víc puberťáckých výlevů a celkově víc naivity, nevyzrálosti a hlavně nezkaženosti. To je ale jen drobnost. Všem doporučuji :)”
kami:
“...”
Sargo:
“xxx”
Hefaistona:
“...”
Mrmla:
“...”
Zrzka Lenka:
“Není to špatné - a je to bezesporu hodně originální pohled, ale přesto mě to po pár kapitolách tak nějak přestávalo bavit... Ale za přečtení určitě stojí :-)”
Nerla:
“(Dočtena 12. kapitola.) Je to pěkné, nemůžu tvrdit, že ne. Je to samozřejmě úplně jiné a sedí to k době, ve které se to odehrává (a tudíž to vůbec nesedí do světa JKR), a to je super. Letax všude, namyšlení kluci a nedobytné i vášnivé holky, písňové texty - a přesto se do toho dostala hrozivá atmosféra počátků Voldemorta. Problém mám jenom s tím, že se mi to těžko četlo, ačkoliv je to napsané úplně skvostně - právě proto jsem se do toho tak dlouho odhodlávala a rozečítala to dokonce dvakrát. A nevím, jak hodnotit. Kdyby se něco takového podařilo napsat mně, byla bych na to extrémně hrdá. Z hlediska čtenáře ale váhám mezi trojkou a čtyřkou. Ále, těžko mě pošlou do pekla, když to taky jednou zaokrouhlím nahoru. Líbilo.”
Sectumsempra:
“pisen "born to be wild" pro me, po precteni tehle povidky, dostala naprosto novy rozmer :D”
Keiko.kei:
“Nejlepší povídka o Pobertech, jakou jsem kdy četla. Je to úžasný, všechny postavy jsou zajímavý a neustále se něco děje. Středobodem povídky není jen jedna postava, každá zde, má svůj příběh. A hlavně se mi líbí Sirius jako záporák (i když ne úplně)”
sandymathews:
“...”
sigam:
“Dočteno. Docela si vyčítám, že jsem s tím začala, i když jsem viděla, kdy byla napsána poslední kapitola. Teď se budu užírat... Určitě bych byla ráda, kdyby to autorka dokončila, protože je málo "ne-MarySue" povídek na toto téma.”
Kate Mathews:
“...”
Memorin:
“Tolik jsem se nenasmála už řádku let. Autorka má nové vlny, co rozvíří nápady, čímž myslím letax jako drogu, pompézní humor. Má vytříbený smysl pro humor, který pobaví všechny kategorie. Ať už sebeironizující nebo pouze suchý či škodolibý. Pobaví, ale u některých se přece jenom moje osoba směje víc. Skvěle vystižené postavy, oni totiž byli taky mladí, blázniví, třebaže se někteří dali po cestě zla. Všichni byly dětmi. Což někteří do svých povídek nepřipouští. Nejvíce však je pro mne důležitý Severus. „Toto geniální zaklínadlo bylo jako droga. Stejně tak, jako celá černá magie. Jednou tě pohltí a ty chceš stále víc. Ale pocit, který v tobě potom zanechá, je zdrcující. Obtáčí slizké pazoury kolem tvého srdce a kolem tvé duše. A ty, abys je přebil, začínáš znovu. Extáze. Samota.“ * Dokonalost!”