Indelible

  • Autor: Aisling
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/DM, HP/Tom R. JR., HP/LV, RL/SB
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Ginny died in the Chamber of Secrets and only Harry and Tom know how it really happened; not to mention the fact that Harry can hear Tom in his head. Dumbledore sends Harry to Azkaban. I suppose Voldemort will have to find another way to get his body back. When he does, will Harry join him, or will he go back to those who betrayed him? He has to choose: it won’t be easy for him to hide when he escapes, especially with that mark on his forehead and a pet Grim named Snuffles.
  • Klíčová slova: Harry neprávem v Azkabanu, Temný Harry, manipulativní Brumbál, smrt postavy

Hodnocení čtenářů:

l.terka:
“:)”
Crystal:
“Tahle povídka si rozhodně zaslouží velmi velmi silné čtyři hvězdičky! Krásně napsaný příběh plný lásky, smutku, zábavy... Vážně se mi to líbilo, jen mi z počátku dělalo trošku problém vstřebat Dracův charakter a jeho "původní" úlohu v příběhu. Byly tam úžasné zábavné scény - azkabanská verze Happy birthday a další. Nechyběly ani ty neuvěřitelně dojemné, třeba, když zemřel Tom, to mi dokázalo vehnat slzy do očí. Určitě se k téhle povídky jednou (nebo víckrát :D) vrátím.”
Pyriel:
“Při incidentu v Tajemné komoře se Tom Raddle uchytí v Harryho hlavě. A protože se nemůže Harryho zbavit, tak se spolu musí naučit žít. K čemuž je Azkaban vynikající místo - mají na to spoustu volného času. Navíc na Toma mozkomorové nepůsobí, tak pokud jsou nablízku, převezme tělo a ty to brzo otráví. A naproti v cele sedí jeho kmotr a brzo dostanou další společnost. Scény z Azkabanu jsou vlastně zábavné (všichni vězňové zpívající Happy Birthday aj :-) A pak je Voldy z vězení vytáhne. Brumbál ale není tak záporná postava, jak to bývá v povídkách, kde je dark Harry, protože je přesvědčený, že Tom ovládl Harryho tělo a jeho duši zabil, neví, že Harry stále žije. Je to zamilované, smutné, zábavné, prostě zajímavé. Silné čtyři hvězdičky”