Bradavická porada

  • Autor: Inkwolf
  • Překladatel: missbee
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: bradavičtí profesoři
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: „Proslulá Škola čar a kouzel v Bradavicích čelí problémům. Většina z nich se týká bradavického rozpočtu. A kde jinde by měli situaci řešit, než na poradě profesorského sboru. Tato povídka byla přeložena z anglického originálu "Hogwarts Staff Meeting" se souhlasem autorky Inkwolf.
  • Klíčová slova: humor, parodie

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Pobavilo. :D Až na posledních pět kapitol, ty mi připadaly naprosto zbytečné.”
Cora:
“Něco jsem přečetla s dojmem průměrnosti, u něčeho poprskala monitor. Druhého bylo o dost víc...”
Nel-ly:
“nemám ráda parodie, ale když to má pár doopravdy humorných chvilek... :)”
lilith3913:
“:D”
Fleur Tera:
“Síce ma to na začiatku nebavilo, no potom som si zvykla na daný štýl a začala sa zabávať. Niektoré hlášky boli skvelé, takisto aj riešenie celej finančnej krízy.. nový nápad ako to všetko vlastne vzniklo. A celý zbor sa ukázal v úplne nových farbách, Snape zas hviezdil :D takže milé prekvapenie, hoci koniec ma zas až tak neohúril.”
Adelaine:
“Jako je to docela dobrý, nic super, taky zjišťuji, že opakovaný vtip vtipem není vtip, ale Snape s jachtou a Weasley byli výborní.”
Chantal:
“...”
sandymathews:
“vypadá to velmi zajímavě :)”
tina:
“...”
GwenLoguir:
“Dočítané. Milé, celkom vtipné, ale ku koncu už čoraz menej...”
Victoria:
“Něco mě velmi pobavilo a povídka má šmrnc.”
sigam:
“...”
ZJTrane:
“Veľmi podarené a preklad od missbee ako vždy - dokonalý.”
D.J. Orlovský:
“Ačkoli jsem to ještě nedočetl, protože je to dost dlouhé a času je málo, bavím se u toho vskutku královsky.”
Neferet:
“Skvělé, měla jsem co dělat abych se při uričtých pasážích neskácela na zem. :D”
SaraPolanska:
“Četla jsem asi před rokem a ano, velice výživné čtení :-D Písmeno M mě bude pronásledovat ještě po mnoho času :-D”
Aha_Lucia:
“dobré, dobré.”
Kate Mathews:
“...”
Jacomo:
“Skvěle jsem se bavila, zejména zpočátku. Odlehčený pohled a příjemná změna po mnoha krvelačných či uvzdychaných povídkách.”
Pyriel:
“Nejdřív to bylo veselé, pak bláznivé a nakonec šílené. V tramvaji jsem se otřásala smíchy, doma jsem se mohla smát nahlas. Jedno z nejlepších bylo seznámení s Regisem Malfoyem a Snapeovo Znamení zla. Jen ke konci už je to takové poněkud rozplizlé”
Memorin:
“chystám se číst...”
SinamLlumi:
“Četli jste někdo Barryho Trottera? Protože myšlenka napsání knihy o vdolečku a následném rozprodeji Brkavic bylo to první, co na co jsem si vzpomněla, když jsem tuto povídku začala číst. Ale ne, není to špatná parodie. Vlastně je docela dost vtipná. :) S.L.”
Mysty15:
“Velice zábavné. Od koblih, přes Severuse žadonícího svou jachtu, až po výhružky Rowlingové, koho všechno ve svých knihách nechá zemřít. Vřele doporučuji, chcete-li se zasmát. ;D”
assez:
“Humor. Spojení neslučitelného. Ziskuchtiví profesoři. Forma hry.”