Lekce lásky

  • Autor: Ivík Bublík
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Harry je v poslední ročníku a stále panic. S jeho problémem mu však přece jen někdo pomůže. (Odkaz vede do webarchivu všech Ivíkových povídek.)
  • Klíčová slova: sex, panic

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Ze začátku docela dobrý, ale později to, co bylo nazýváno Snapem, mě dost odradilo.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Zase mě ten odkaz háže úpně někam do ... a nefunguje to.”
Sectumsempra:
“omlouvam se za nevlastni komentar, ale naprosto souhlasim s Akkarrou (v ramci usetreneho casu si jdu hodit minci, jestli se mam jit zoufalstvim rozbrecet a nebo rozcesat hruzou stojici vlas)”
ZJTrane:
“Och to bola blbosť. Ani sex ma nedonútil dočítať to.”
Akkarra:
“Ó, Merline... Už zase! Opět se začíná vzájemně nevyjevenou touhou, aby se o tři odstavce později producíroval Potter v trenclích tam, kde nemá co dělat a Severus ho začal sexuálně obtěžovat.... 'Ach bože, posední panic v ročníku, měl bych mu pomoci s jeho trápením, ale ne dnes. Dnes to stačilo.' Tohle má být Severus Snape? Zastřelte mě někdo.... :(”
Kate Mathews:
“krásná povídka...ani nemám slov na to ji popsat...”
sandymathews:
“strhující vyprávění”
Nade:
“Dobře popsaná vzájemná přitažlivost a lekce lásky stojí za to. Akorát Snape by mohl být víc "Snape".”