M138

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: od 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Vězeň M138 je zapeklitý případ – nikdo neví, jaká kletba na něj byla uvalena a jaké má účinky… Odbor záhad vede vyšetřování. Tato povídka byla napsána do povídkové soutěže na SOSáckém webu. Téma na květen 2006 znělo: Jedna z postav tajně píše, ale ne deník.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Hrozně smutné”
Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Napsané to bylo moc hezky, o tom žádná, ale neuvěřitelně nelogické chování Harryho a ještě méně smysluplné rozuzlení to krapítek pokazilo. Možná by se to mělo číst spíš jako poezie... ta taky nemusí dávat smysl :-)”
Mrmla:
“Smutné a krásné.”
GwenLoguir:
“...”
Victoria:
“Co k tomu říct...”
Aha_Lucia:
“tak táto poviedka ma dostala. Neuveriteľná. Slzy boli samozrejmosťou.”
Chantal:
“Zajímavé. Nějak ani nevím, co jiného bych k tomu napsala... Určitě stojí za přečtení.”
ZJTrane:
“Mám rada takýto typ depresie.”
Akkarra:
“Rozhodně jsem nečekala takový konec... Tohle je přesně ten druh povídek, kdy si říkám, jestli vůbec existuje něco jako dobro a zlo, jestli neexistuje jenom moc a jediný rozdíl tvoří to, jak se na ni díváme a jak ji využijeme nebo zneužijeme.”
SaraPolanska:
“Hodně to ve mě zanechalo. Možná je to tím, že mi to tak strašně připomínalo můj nejoblíbenější film V jako Vendeta. Úžasně volená slova a perfektní nápad. Nemám co víc dodat. Nemohu dát jinak než plný počet.”
myosotis:
“Na tuto povídku nezapomenu - slzy tekly proudem..”
Mysty15:
“Vlastně tohle byla má úplne první (pre)slashová povídka, čteno dříve než jsem tušila, že něco jako ten povídkový slash existuje. Naprosto překvapivé a drtící.”
Danae:
“Tahle povídka pro mě tenkrát byla překvapením kola. Moc dobrá - a netypická.”
Jimmi:
“Túto poviedku som čítala už strašne dávno, a teraz znova u mňa vyvolala rovnaké pocity. Neskutočne krásna, ale takisto neskutočne smutná. Ďakujem za ňu.”
Ivet:
“Estriel se nezapře.. smutné, nádherné..”
Ice:
“Vynikající povídka. Jemná, ale přesto nervy drásající. Brečela jsem jako želva.”
Memorin:
“Tichá a pod povrchem bublající... plná citu a smutku. Dokonalost.”