Jediná správná současnost

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: V kouzelnické veřejnosti se traduje, že když někdo při cestě časem narazí na své vlastní já, přijde o rozum. Ale je to pravda?
  • Klíčová slova: melancholie, psychologické, drama

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Fascinující nápad. Když se stal Draco milencem sebe samého, tak skoro ujetý. Ale jinak cestování časem nebývá mé oblíbené téma, takže lepší průměr.”
Nel-ly:
“:)”
KalamityJane:
“Hezké, hezké :-)”
Lanevra:
“...”
Benny:
“Plný počet bodů nedám z jediného prozaického důvodu;nikdo by neměl měnit svou minulost, přítomnost a budoucnost.”
Velká_koule_chaosu:
“...”
Mrmla:
“...”
Victoria:
“Už jsem četla a vím, že se mi to líbilo, ale musím si to znovu osvěžit”
Anne:
“Nadchnul mě nápad s tím jak Draco navštěvuje sám sebe.”
Dael Shays:
“Nevím, jestli bych obraceč času využívala stejným způsobem, ale jemu to bezvýhradně schvaluju :)))”
Akkarra:
“Nejvíc se mi líbilo, když Draco chodil navštěvovat 'sám sebe'... ;)”
finde:
“povídka, která dodá naději a potěší”
zmije:
“přečtu”
Čtenářka:
“Draco si hraje a nakonec je jeho hrou okouzelný i čtenář. Jednoduchý nápad, který Estriel skvěle využila.”
Ivet:
“Nový pohled na cestování s obracečem času. A vše je pro něco dobré ;)”
Nade:
“Úžasné! Cestování časem skutečně nabízí různé možnosti. Způsob jakým ho využil Draco je ....”
Memorin:
“Vezme vám to dech! Slova jsou zbytečná.”