Toujours Pur

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter; Narcissa Malfoy/Lucius Malfoy; Narcissa Black/Sirius Black
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Závěr trilogie La Foi Mal, volné pokračování povídek "Porcelain" a "Malfoyesque". Rod Blacků se chlubí rodinným mottem hlásajícím, že Blackové jsou "vždy čistí" - ale je tomu skutečně tak?
  • Klíčová slova: melancholie, incest, znásilnění, psychologické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Konec této trilogie byl sice už trochu mimo, ale líbilo se mi, že to pro většinu skončilo dobře a celé to bylo perfektně popsané. Jako krátké zakončení, proč ne?”
Benny:
“Z mého pohledu bez smyslu, i když se autorka snažila obhájit Narcissu.”
jesssnape:
“...”
Adelaine:
“Celá série působí perfektním dojmem. Příběh, jak to tak bývá, je docela obyčejný, ale autorka má nesmírný talent. Zakončení slabší než předchozí dva díly, ale absolutně adekvátní.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“Opravdu krásná triologie v podstatě bych jí neměla co vytknout, ale nemůžu se zbavit pocitu, že celá povídka působí na mě "chladně".”
Victoria:
“Dokresluje obraz rodiny Malfoyů. Poslední dílek Dracova charakteru... Tahle trilogie je má oblíbená, tak reálná”
Anne:
“Pěkná tečka, ale už jen opravdu tečka. Když se na to dívám jako na samostatnou povídku, tak to není tak dobré.”
Akkarra:
“Jako zakončení perfektní, jako samostatná část cyklu už je ale slabší.”
Mysty15:
“Ne tolik dobré, jako předešlé součásti, ale stále nad běžným ff průměrem.”
sluzy:
“tento tretí diel sa mi páčil snáď najviac zo všetkých. Krásny, smutný, ľahký a dojímavý...táto trilógia bola úžasná :D”
Čtenářka:
“Výborný závěr výborné trilogie.”
ZJTrane:
“nakoniec úľava, teší ma, že Drako našiel šťastie. Trpké ale pekné”
Nade:
“Dokočení trilogie a zakočení celé té nanejvýš křehké záležitosti.”
Memorin:
“Konečný střep do dokonalého obrazu křehkosti...”