Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

  • Autor: Estriel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: "Sněhové vločky se zlehýnka snášely k zemi, vytvářejíce na střechách četných vížek bradavického hradu bělostnou pokrývku. Famfrpálové hřiště se proměnilo ve sněhovou pláň. A uprostřed ní, téměř splývaje s okolím, ležel chlapec..."
  • Klíčová slova: drabble tragické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Sice mi tento styl psaní většinou nevadí, ale tohle jsem asi nepochopila.”
belldandy:
“Udělám jednou vyjímku a zhodnotím povídku od Estriel. Tahle se mi docela líbí. Ale musím se vypovídat z toho, že číst Estriel je pro mně vnitřní souboj. Racionálně uznávám, že jsou její věci slohově pěkně napsány, ovšem zároveň naplňují všechny mé negativní představy o drarrry klišé. Tedy, že drarry jsou takové roztomilé příběhy pro holčičiky o pěkných chlapcích - což mě odpuzuje. Za Boha se nemůžu přinutit k náhledu, jak bych je asi vnímala, kdybych byla drarry shipper. Kvůli podjatosti se jejich hodnocení raději vyhýbám, dokud to v té své hlavě nějak nepřeberu. Nechce mi to zkusit někdo vymluvit? Ráda si poslechnu nějaké argumenty, co na té Estriel, potažmo drarry :), je ...”
Akkarra:
“No jo... Kam Potter šlápne, tam 7 let tráva neroste...”
Victoria:
“Tak... beznadějné”
Ivet:
“Estriel a její styl psaní ve mně vždy něco zanechá..”
Memorin:
“Křehkost jako sama sněhová vločka...”
Mysty15:
“Nádherné, naprosto dechberoucí. Bere veškerou naději a iluze a zanechá jen prázdný pocit a slzy... Fascinující, plné síly.”