Bestiální něha

  • Autor: Corny
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy
  • Rating: od 15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Poemfiction (J.H.Krchovský) na téma SS/DM. Tragická výpověď o velmi silném citovém vztahu. Příběh jedné spalující posedlosti, opravdové a nezměrné něhy.
  • Klíčová slova: poezie, něha, posedlost, melancholie, drama

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Toto dílo je děsivé a to z toho důvodu, jak dobře je popsané, jelikož takové bestiální vztahy se stejným koncem opravdu existují.”
FemmeFragile:
“K přečtení”
willow:
“****”
Cora:
“Ufff... tak tuhle jednorázovku budu mít v hlavě ještě hodně dlouho. Jdu si zapálit.”
Benny:
“Vždycky jsem se Corny vyhýbala kvůli její poetičnosti.Velká chyba!Alespoň u tohodle díla.Krásně popsané city, takhle si představuji filozofii pedofila ke své oběti.Nikdo mi nevymluví, byť to nebylo napsáno, že je Draco plnoletý.Konec..ano, takhle to musí končit vždycky..co je mé, je jen a jen moje.4/5”
bwews:
“.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Prečo "zlého" Snapea dostanem vždy len v sexuálnych poviedkach, prečo ho nedokážu napísať autori s iným zameraním? No nič, s tým sa musím zmieriť. Ohľadom poviedky, nedočítala som to, myslím, mať niečo také v slovenčine, ani to nepovažujem za literatúru, takto sa to ako tak dalo, ale neprehrýzla som sa tým.”
belldandy:
“Hodnocení: asi 4/5, i když ... já vlastně nevím. - Já bych si to rozdělila. Příběh - to je myslím takový průměr. Obecně jsou tu samé věci, se kterými mívám a asi i tentokrát mám problém. 1. Je to krátké a krátké věci vážně nerada posuzuji. 2. Je to přehnané, patetické, romanticky vyhrocené. 3. Návaznost na kánon nejasná, nejspíš vlatně vůbec žádná. 4. Postavy se tu moc neprojeví, ale dvakrát IC mi nepřipadají. Teda Dracův obraz jako naivního mláděte je hodně sporný (i když možná zdůvodnitelný). Jenže - ten jazyk! Jazyk, kterým je to napsáno ... je nezapomenutelný. Ne všude si to drží tu sílu, ale některé výrazy a slovní obraty (v čele se s "przněným mládětem") mi zůstaly viset v hlavě asi navždy. Tohle je báseň. Na poezii sice moc nejsem, ale v tomto případě text vyhrál. Přes všechny problémy, které s tímto textem mám, asi věřím, že je jedinečný.”
Adelaine:
“V zásadě souhlas s belldandy, až na to, že mně se líbila ta romantická vyhrocenost. Lepší 4”
Sectumsempra:
“vetsinou me nejak neuchvacuje pridavani basni/pisni k povidkam (=pokud mam po prvnich slovech pocit nevole, dalsi uryvyk preskakuju)... ale tohle bylo vazne perfektni. miluju krchovskyho (jen tak btw: pokud mate moznost jit na jeho autorske cteni, vyuzijte ji... ja uz byla nekolikrat a je to naprosta bomba:)”
Nade:
“Normálně mi upadla čelist.”
Akkarra:
“Přemýšlím, kdo je šílenější - jestli Krchovský nebo autorka.”
ZJTrane:
“Šialené ako Krchovského diela. Veľmi dobré a surové :(”
SinamLlumi:
“Ke čtení. Někdy se na to musím mrknout, až zas budu mít náladu na češtinu. (zásadně nezasahuju do anotací povídek, které jsem sama nepřidala, ale asi by bylo dobré z klíčových slov vymazat "badfiction", protože badfic standardně znamená "takový brak, že se to nedá číst" :))”
Purple Haze:
“Po dlouhé době slash, za který nemám chuť autorce doporučit, aby psala jen v sebeobraně. Naopak - MOC se mi to líbilo. Tomuhle říkám psychologická povídka s výborným slohem.”
Memorin:
“Na začátku byly city hlubokou pod vrstvou prachu a zrcadel… Možná tato povídka pokřivuje mou mysl, ale šílenství je to opravdu nádherné. Nezapomenutelné. Když si chcete přečíst o opravdovém Severovi, tady ho najdete beze zbytku.”