And then people need love

  • Autor: M.R.K.E.V.
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Může člověk rozhodovat o vlastním životě?
  • Klíčová slova: romantika, psychologické

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“-”
Tereza:
“...”
Adelaine:
“Povídka na mě hodně zapůsobila, až tak, že jsem chápala a cítila bezvýchodnost jejich situace.”
Akkarra:
“Harry - hrdina, kterého už nikdo nepotřebuje a Draco - Malfoy, svazovaný vlastním rodem a předurčením. Konec příběhu, opona padá.”
Victoria:
“Dlouho jsem přemýšlela na hodnocením. Dávám 3, ale určitě je svým způsobem lepší než průměr. Souhlasím s tím, že děj byl dost prudký a ze začátku se mi povídka opravdu nelíbila. Ale na druhou stranu velmi oceňuji myšlenku... Žijeme z křehkých okamžiků, které se jednou musí rozplynout...”
beruska:
“...”
Marion Daé:
“název mě zaujal, popis taky, snad na tom bude obsah stejně :)”
ZJTrane:
“Tak krutá pravda "I pohádky se špatným koncem končívají svatbou." Je mi to ľúto, ľutujem Draca, Harryho ale aj to dievča... Krásna poviedka a koniec bol taký správny.”
Alexiss:
“na konci jsem měla pocit, e se udusím..nemohla jsem dýchat..já..jen jsem to prostě nečekala..naprosto dokonalé...”
Sanasami:
“Naozaj úžasná poviedka ......je mi ľúto ako to skončilo”
Ivet:
“I smutné konce končí svatbou.. ano, a já při ní brečím.”
Ice:
“Nemůžu si pomoct, nenašla jsem nic, co by mě obzvlášť zaujalo. Všechno se odehrává rychle a pro mě trochu nelogicky. Sloh se mi vcelku líbil, jen dialogy působily nepřirozeně. Od autorky mám raději jiné povídky. :)”
Memorin:
“Křehké panenky se roztříštily na zem, stejně jako krůpěje citů. Zlomení...”
Mysty15:
“Krásná a smutná pohádka. O tom, že i štěstí může být rozbito porcelánovou panenkou. Dojemné, kouzelné a tragické.”