Utajené, odhalené

  • Autor: Falkira
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Harry a Severus zavření s ostatními na ústření.
  • Klíčová slova: Sex, PWP , snarry

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Do třetí kapitoly to byla nádherně ujetá pwp parodie, jenomže pak se autorka začala pokoušet naroubovat tam jakýsi děj, a o posledních třech kapitolách ani nebudu mluvit, protože ty jsou hrozným paskvilem. Předstírám, že prostě neexistují. Pro mě někde mezi hodnocením 2 a 3.”
Extasy:
“Můj komentář bude asi celý SPOILER :D Sex, sex, sex... takhle bych to nejspíš shrnula. Venku řádí válka, ale na Grimmauldově náměstí se souloží o sto šest :D A v jednu chvíli už jsem měla pocit, že si to rozdá každý s každým, včetně Molly. To samozřejmě přeháním, ale to povídka taky. Konec SPOILERU. Chvílemi jsem to brala jako parodii, ale vcelku dobrou. Líbil se mi styl psaní a dokázala bych si představit, číst od autorky něco delšího a ne jen erotického. Možná se k tomu ještě vrátím, až budu mít chuť na prodloužené PWPčko :)”
Abigail Laukur:
“****”
LiviaCullen:
“Celkom pekná poviedka. Príde mi to ako by sa autorka po pár kapitolách rozhodla urobiť z jednorázovky kapitolovku ale aj tak príjemná poviedka od ktorej som sa nevedela odtrhnúť. Koniec ma ale pobúril, možno to bude mojou alergiu na Dumbledora (Brumbála) a jeho rozhodovanie o životoch ostatných ľudí "pre vyššie dobro" Kvoli koncu kde by som najradšej vyfackala všetkých počnúc Dumledorom a končiac Hermionou dávam 4”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Povídka se psala přes rok a bohužel to na ní poznáte.Jako PWP mně to bavilo do třetí kapitoly.Celkově podprůměrné pwp.”
Mrmla:
“--”
Adelaine:
“No, zezačátku pouze PWP, jak to ti dva neumí tajit... Ke konci už to začíná nabírat nějaký příběh. 2-3”
Velká_koule_chaosu:
“PWP můžu, ale toto ne-e. :/”
Sectumsempra:
“az na melodramatickeho pottera... kazdopadne, voldemortova smrt byla originalni :D”
belldandy:
“Začátek mi přišel, nevím proč, spíš vulgární než svůdný. Ale ten konec se mi líbil.”
te.ss.sa:
“velká škoda, že povídka není dokončená a podle všeho asi ani nebude. ráda bych věděla jak to s nimi nakonec dopadne”
ranchan:
“zajímavé... Harry svůdce, sex a utajovaný vztah”
Kate Mathews:
“Jediné co mi na této povídce vadí je to, že neni dokončená...ale i přes tuto nemilou věc je to nádherná povídka”
assez:
“Ano.”
ravenablue:
“Hezká povídka, škoda že nedokončená, ale naděje umírá poslední...”
Nade:
“Fajn povídka, kde svůdcem je vlastně Harry. Vtipné a má to spád.”
Maya:
“Strašně jsem se u toho bavila”