Temný čaj bez cukru

  • Autor: Julie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Remus ztratil Siria. Už podruhé. Prvně zkusil zapomenout trochu nečekaným způsobem. Zkusí to i podruhé? A/N: Plně si uvědomuji slabomyslnost tohoto úvodu. Slibuji, že časem přijdu na něco chytřejšího.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Remusovi bych toho "zlého" i věřila a pochopila, ale Severusovi (ne, fakt to jinak skloňovat nebudu) tu jeho pohostinnost a poddajnost ne, jedině kdy byl trochu věrohodný byla chvíle, kdy si řekl o další kolo. Jinak mě to nijak zvlášť nenadchlo.”
kami:
“...”
Benny:
“Povidka neurazí, ale ani vám nic nedá.”
SinamLlumi:
“"Byla temná a bouřlivá noc..." Bulwer-Lytton by měl z autorky radost, já už tak moc ne-e. :) Mínus 2 body, a to jsem dneska hodná. Z "korektního" skloňování se mi jako obvykle udělalo šoufl (vždycky čekám na Jiha, Západa a Východa), ale jinak jo, přečteno bez ztrát na životech. 3 body nedám zejména pro autorčinu lenost vymyslet věrohodnější způsob, jak ty dva dostat k jednomu stolu v (temném) bytě. ;) S.L.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“lepsi prumer, nijak me to nenadchlo...”
mariaa:
“.”
Akkarra:
“Pěkně... Tohle bych do Remuse neřekla.”
delatrix:
“nestojí to za nic”
Kate Mathews:
“...”
bedrníka:
“Trochu depresivní povídka, ve které se Snape s Lupinem sice nemají rádi, ale zasouloží si i tak.”