Breaking the Chains

  • Autor: SAC
  • Fandom: Scarlet Pimpernel
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie/Chauvelin
  • Rating: Adult
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Co se stane, když major Sir William Bodie potká muže svých snů, jen aby zjistil, že je nepřítelem jeho nejlepšího přítele? Příběh vychází z verze SP z roku 1999, kde Chauvelina hraje Martin Shaw.
  • Klíčová slova: crossover s Profesionály, znásilnění

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Velká romantika, láska až za hrob a tak. Chauvelin si je docela podobný, sir Percy asi taky, Bodie už tak moc ne - krom toho, že je pro Chauvelina ochoten udělat cokoliv. Akorát je škoda, že na sex se moc nedostalo.”
Diegina:
“Počin, na který se ve fandomu dlouho čekalo pro jeho očividnost, ale ke které se dlouho nikdo neměl: dát dohromady Profíky a Červeného Bedrníka. Kterak dát dohromady AU Bodieho s Chauvelinem, aby pak žili spolu šťastně až do smrti. Povídka se dobře čte, jsou tam části, které mám ráda a které bych mohla číst znovu a znovu - a ne, nejsou to ty části se sexem, mimo jiné i proto, že toho tam moc není, jenom tolik, aby se kvůli tomu zvedl rating a povídka si získala více čtenářstva. Je to celé spíš o příběhu, jak ty dva dát dohromady, než o tom, jak ti dva jsou dohromady. Což prvních pět kapitol nevadí, protože se to opravdu čte skoro samo, ale když v šesté čekáte závěrečnou big sex scene....huh? Stmívačka při odchodu do západu slunce? Aaaaaaaaa!!! Povídka je fakt dobrá a mohu ji jen doporučit, ale pro mě po tom všem očekávání byla spíše zklamáním. Protože, notak, lidi! Chauvelin Martina Shawa je v celém bedrníkovském fandomu jediná opravdu zajímavá postava, které dřív nebo později začnete fandit. Je plná skrytých hlubit vyzívajících k objevování, a je děsně sexy! Jak pak může být za takových okolností v tak dlouhé povídce tak relativně málo sexu?! Zas na druhou stranu, pokud nemáte náladu na divoké pářící session a máte chuť spíše na něco romantického takřka v klasickém smyslu toho slova, tohle je pro vás.”