Jako před lety

  • Autor: Fleur packyt
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Povídka s mými dvěma oblíbenými tématy. První „netypicky“ slash a druhé? r.1978, kdy na škole zářili pobertové, užívali si poslední ročník. Dva z nich si užívali sami sebe. r.1990. Remus Lupin - opuštěný samotářský vlkodlak, avšak jeho „idylku“ mu někdo naruší. Ten, kdo pro něj nejvíc znamenal, co mu nejvíce ublížil. Na povrch se dostávají staré vzpomínky a city. Povídka se spoustou fluffoidních slashbacků (proč nedát dohromady slash a flashback), plná mladické naivity. Odmítám tvrzení, že by někdo z hlavní dvojice byl OOC, protože, kdo ví, jak se každý v té době choval? A především oba jsou v jakémsi přechodném stádiu. Povídka brána jako pokus, kdy se hlavní postavy chovají jako – jiné pojmenování mě fakt nenapadlo – zamilovaní blázni.
  • Klíčová slova: doba Pobertů

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Veľmi tomu neverím, ale risknem to.”
Akkarra:
“Nevím... Přijde mi to značně nablblé a patetické, nehledě na infantilní charakter postav. Ale přiznávám plus za ten závěr.”
sigam:
“Pěkná povídka. Budu se k ní muset vrátit, abych si trochu osvěžila paměť...”
Lilithka:
“Příjemná povídka s logickým a zajímavým dějem. Skvělé.”