Trest v měsíčním svitu

  • Autor: eeyore9990
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Rodolphus Lestrang/Rabastan Lestrang
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Zbloudění z cesty, kterou určil Pán zla, může mít vážné následky.
  • Klíčová slova: Nucený sex , incest

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Kruté a skvelé:) Perfektný preklad.”
Adelaine:
“Já přiznávám, že jsem to buď nepochopila, nebo mi to připadá dost slabý...”
Škorpion:
“Když už jsem věnovala čas na čtení- ohodnotím. Z dané situace bych si dokázala představit vzejít něco brutálnějšího. Tohle bylo... milé? V našich končinách ne tak profláknuté párování, to se také cení. Takže milí bratři to ode mne mají za tři.”
kami:
“Keď som to čítala, nebol to práve najlepší dojem, povedzme, že sa mi to zdalo odfláknuté, hoci to asi nie je ten najlepší výraz.”
belldandy:
“Tak nějak si nejsem jistá, jestli jsem pochopila celou tu logicku, která je za tou situaci, ovšem otázka je, jestli je to vůbec důležité? Je to takové pěkné PWP o nuceném incestním sexu s naznačenou zápletkou v pozadí. Netradiční párování, non-konformní motivy a cosi trochu uhrančivého.”
Akkarra:
“S těmahle dvěma jsem si vždycky chtěla něco přečíst. A tohle se vážně vydařilo.”
Benny:
“No, do prdele!Benny se opět našla v povídce..copak se stane, když Pán Zla trestá takový hřích jakým je sodomie s muži?Tak to si budete muset přečíst!:DNic pro srágory, berte to na vědomí(i když pro mne jen vlažný Earl Grey)”
SinamLlumi:
“Jedna z mála povídek, kde mě popisy zaujaly víc než dialogy. Velmi zajímavý styl a netradiční – no, říkejme tomu pár :). Po literární stránce maličko zaostává, ale jen oproti těm nejlepším autorům, takže se neděste a dejte povídce šanci. Pro příznivce bloodplay a dubcon jako dělaná. S.L.”
Lilithka:
“Zrada. Ta se trestá. Tady čistě sexuálním způsobem. Přesto má příběh i spoustu místa k domýšlení, prostoru.”