Proč nenávidím Smrtijedy

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Alastor Moody
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Moody se odpojil od ostatních, aby polapil prchajícího Smrtijeda.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

willow:
“***”
belldandy:
“Asi je trochu těžké si představit, že tenhle lehce sentimentální Moody je tatáž osoba, kterou později známe z kánonu jako nekompromisního a trochu i děsivého bývalého bystrozora. Nicméně já jsem mu to asi věřila. Možná proto, že jsem chtěla. Koneckonců Severus Snape tu také není ještě ten chlapík, kterého známe z pozdějších dob. Tak řekněme, že je to před tím než se oba stanou sami sebou.”
Adelaine:
“Konec výborný, ale začátek jsem Moodymu vůbec nevěřila.”
Sectumsempra:
“..:)”
terere:
“Tahle povídka byla jedna z mála povídek, ve kterých se v hlavní roli vyskytuje Severus Snape a mě to vůbec nevadilo. Dobře napsané :).”
Lanevra:
“Dnes nebudu výřečná, líbilo, ale mluvit se mi nechce.”
kami:
“Mierne sentimentálny Moody. Ale veď prečo nie? Keď je tam ten mladučký a svojou podstatou veľmi, veľmi smutný smrťožrút. (Mne osobne sa to páčilo, hoci som zaťažená na tieto dve postavy.)”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Přeci nenapíšu taky, že "zajímavé"? :-D Ale ono bylo :-) A taky dobře napsané. Vzbuzující otázky a povzbuzující představivost. Takže vlastně ani nevím, proč mi to tak nesedlo, když to mělo i pointu a vůbec všechno. Asi jsem moc měkká... jo, to bude ono. :-)”
Akkarra:
“Jedna z mála povídek na SS/AM, která se mi líbí. Jediné, co mě mrzí, je, že to nemá pokračování... :)”
sandymathews:
“zajímavé a ... nečekané =)”
Memorin:
“Zajímavé... Vážně zajímavé. :)”
bedrníka:
“Povedená povídka o chudákovi Severusovi, který umí za laskavost oplatit jen jedním způsobem. Taky má verzi bez sexu, ale ta se mi tolik nelíbila.”