Léto jako žádné jiné

  • Autor: Aspen in the Sunlight
  • Překladatel: Kaya
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco Malfoy
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: Druhá část trilogie. Hlavní hrdinové během prázdnin mezi šestým a sedmým ročníkem. Změní se něco, když už budou konečně plnoletí?
  • Klíčová slova: Severus Snape otcem Harryho Pottera.

Hodnocení čtenářů:

akula_aa:
“Autorka neztratila své schopnosti psát, ale věnuje se trochu jiným postavám a jiným událostem. Lehce slabší pokračování Roku, které také určitě stojí za přečtení. Takový příjemný oddych před třetí částí trilogie.”
SallomkaP:
“Povídka se mi sice líbila, ale rozhodně to není veledílo jako Rok...”
Nymphilia1:
“....”
Sectumsempra:
“...”
Rebeka:
“:)”
Adelaine:
“Konec dočtený jen ze setrvačnosti a kvůli Roku, ale jinak mi to přijde roztahané, hlavně konec.”
margotka:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“...”
te.ss.sa:
“skvělé pokračování skvělé povídky.”
beruska:
“Rok mam sice radeji, ale i tohle ase mi libi”
Crystal:
“Místy nudnější, ale stálem velmi dobré.”
GwenLoguir:
“Draco je v Lete vážne na zabitie (neverila by som, že ľahšie niekedy budem znášať Pottera)”
Akkarra:
“Oproti Roku je to opravdu o dost slabší. Řeší se tady v podstatě akorát Dracův milostný život a neustálé soupeření mezi Harrym a Dracem o pozici "hodného syna". A ani dějově a zvratově nabitá poslední kapitola utahanost celé povídky prostě nezachrání. :(”
ZJTrane:
“určite prečítam”
zmije:
“Léto není tak nabité dějem jako byl Rok, je o něco slabší, nicméně stále na hodně vysoké úrovni.”
assez:
“Nevím, jestli se k tomu někdy s radostí vrátím, jak je ošemetně napsáno v hodnocení. :) Nicméně… je to dobrý přestup z Roku k Rodině. A to, co autorka spíš zanedbávala, tedy Draco, je zde… je to, řekněme, Dracovi vynahrazeno. Pouta se utvrzují, také dobře napsaná návaznost.”
Jacomo:
“Doost rozvláčné a místy nudné pokračování Roku. Dočetla jsem v podstatě jen ze zájmu o osud postav, které se shodou okolností jmenují stejně jako ty v původním příběhu o Harrym.”
Bilkis:
“Druhá část je hlavně o Dracovi. Prázdniny ubíhají a situace se uklidňuje. Uklidňuje se tak moc, až to povídce škodí. Obyčejná témata se dají zpracovat velmi poutavě, ale tady to nakonec nějak nedopadlo, aspoň podle mě.”
Mandragora:
“První díl trilogie Rok jako žádný jiný byl lepší. Ale ze setrvačnosti a zvědavosti jsem to stejně četla dál. :)”