Z přirozených důvodů

  • Autor: Frox
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Je možné po sedmi letech oboustranné nenávisti a znechucení začít znova?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“...”
lia:
“...”
Trinyx01:
“....”
Nerla:
“...”
Fleur Tera:
“písané zaujímavým štýlom, z hľadiska pocitov a myšlienok... posledná trilógia sa mi už ale tak nepáčila”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“...”
mariaa:
“...”
Adelaine:
“4-5”
Velká_koule_chaosu:
“....”
belldandy:
“Tohle je taková série sequelů, které dohromady vytváří, ne zcela souvislý, příběh. Mám nejasný dojem, že příběh by měl být něčím víc, než jen sledem jednotlivých scén postavených za sebou. Ovšem vzhledem k charakteru této FF by bylo ode mě hloupé ji něco takového vyčítat. Bylo by to obdobné jako si stěžovat na to, že drabble je moc krátký či že je PWP pouze o sexu. :) Pozoruhodné mi přišlo, že třebaže mi sama o sobě žádná z povídek nepřišla nijak mimořádná, když byly postavené vedle sebe už mi na nich něco zajímavého připadalo. Pro mě dobrý doklad platnosti strukturalistické teze, že celek je víc než prostý součet jednotlivých částí. :) Třebas ty PWP kapitoly uprostřed „Z přirozených důvodů“, které bych jednotlivě hodnotila nejspíš jen jako průměr, mě v celku okouzlují schopností autorky přehrát předehru x-krát jinak. Ty příběho-nosné části zas vždy ukrývají nějaký silnější moment a mají tudíž své nezastupitelné místo. Míra patosu se držela přesně v blízkosti mé meze únosnosti a pokud ji v nějakou chvíli přeskočila, v zápětí se zas poslušně vrátila za ní. A zkrátka, třebas nijak mimořádně originální, bylo to příjemné počtení.”
ranchan:
“zajímavé, skoro žádný monolog... popisování citů a myšlenek, dobře napsané”
keishatko:
“čítam”
beruska:
“Kdyz jsem to cetla poprve nebylo to nejlehci cteni, ale je to pekna povidka”
MandalanUmen:
“..........................”
Cvrcinka:
“není to jednoduché čtení, přesto má v sobě povídka obrovské kouzlo.. do poslední chvíle jsem nevěděla, jak dopadne...”
ZJTrane:
“Krásne striedanie pocitov. Taká veľká emocionálna búrka. Začiatok sa mi zdal trochu rozpačitý, ale od druhej epizódy to už bolo strhujúce.”
Akkarra:
“Tenhle cyklus miluju a hrozně ráda se k němu vracím. V pozdějších dílech už to sice nebylo tak úplně ono, ale závěr neměl chybu. :)”
Dark Angel:
“Zajomavá povídka o nalezení cesty jednoho člověka k druhému o mezilidských vztazích a schopnosti odpouštět. Nádherně procítěné a neskutečně lidské vyprávění.”
assez:
“Ano.”
Bilkis:
“Skvělá povídka o tom, jaké všemožné přirozené důvody můžeme mít k tomu, abychom dělali věci, které ostatním mohou občas připadat nelogické. Příjemné čtení, ke kterému se ráda vracím.”