A budeš můj

  • Autor: Spirit
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry/Draco
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Harry se pokusí otrávit, ale Draco ho najde a z merlin ví jakého popudu se o něj postará. Harry ale ztratí paměť a až ji znovu získá, nebude z nejšťastnějších. Povídka o hledání cesty...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Nymphilia1:
“Přeslazené...”
Rulie:
“Povídka silně založená pocitech ... není tam směr příběhu nebo vyústění děje. Přesto milá a nenáročná povídka. hodnocení 1 - 2”
modrooczka:
“...”
aki-chan:
“...”
Tina_tt:
“...”
delatrix:
“Nádherná povídka. Ze začátku nic moc, ale tak v polovině se dobře rozjede.”
Mrmla:
“...”
Lutadora:
“:)”
Akkarra:
“No... Děj je více-méně naprosto nulový, je to spíš jakási zmatená pocitovka směřující prakticky odnikud nikam. Pokus o poetické vyjádření dopadl úděsně a pohádková zápletka s jednorožcem mi zase přišla neuvěřitelně směšná... :/”
te.ss.sa:
“zajímavé”
mariaa:
“Povídka ve mně dokázala vyvolat sílné pocity :), a to se vždy cení.”
kripolik:
“pěkné :)”
Victoria:
“Taková milá povídka =)”
Cairo:
“zní zajímavě :)”
beruska:
“...”
Crystal:
“Četla jsem dávno, ale musím uznat, že to byla zajímavá povídka. Líbilo se mi to.”
ZJTrane:
“Pekná poviedka, so zvláštnou atmosférou.”
zmije:
“nee”
K&K:
“Taková milá, jemná a příjemná povídka... Působí na mě uklidňujícím dojmem....Určitě se k ní zase jednou vrátím :) A rozhodně stojí za přečtení :))”
Ivet:
“Hledání vlastní cesty je těžké, ale ve dvou to jde lépe... Mám velmi ráda tuto povídku a vracím se k ní s nadšením a touhou po šťastném konci.”
Nade:
“Poměrně zdařilá kapitolovka. Příjemně čtivá.”
darken:
“Příjemná povídka.”
Bilkis:
“Jedna z prvních povídek, které jsem četla, možná proto na ni myslím s nostalgií a slzou v oku. Každopádně je milá. Dobře se mi četla, charaktery byly zachovány. Lepší průměr, ke kterému se zase za čas vrátím a znovu ho přečtu...”