Země zaslíbená

  • Autor: Alane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: zcela přístupné (v podstatě žádný sex ani násilí)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Co se bude dít poté, co se Harry Potter konečně setká se svými rodiči a tedy zemře? Crossover Harryho Pottera (1 - 6) a knihy Jak přicházejí sny.
  • Klíčová slova: drarry, snack

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
bwews:
“..”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“-”
belldandy:
“Když Alane píše slash, působí to stejně jako by psala kázání. Všechny texty (no, byly jen čtyři :)), které jsem od ní zatím přečetla, v sobě měly určitou zanícenost a silný aktivistický apel. Nu .. tohle kázání ... se mi hodně líbilo. Bylo to V-Y-N-I-K-A-J-Í-C-Í. :) // Ano, možná mi tu občas přišlo něco nerealistické, jenže právě tím to tak nějak odpovídalo duchu předlohy. "Jak přícházejí sny" mi totiž také nepřipadá příliš realistické a promyšlené. Je to fantasmagorická moralitka. "Země záslíbená" funguje jako její velmi trefný crossover s HP. Po pravdě tu přemýšlím i o vyšší známce (než dávám v tuhle chvíli), ale na některé věci zkrátka potřebuji čas a z něj plynoucí odstup. / EDIT. Ale tak jo... Ovšem s varováním, že hlavně pro svou trochu šílenou fantasmagoričnost (která je ovšem v souladu s druhou předlohou tohoto díla) to asi není čtení pro každého. :)”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“...”
keishatko:
““...””
Nade:
“......”
ZJTrane:
“Nádherný a zvláštny príbeh. Nedokázala som sa odtrhnúť.”
beruska:
“X”
Marion Daé:
“chci si přečíst. autorčiny díla mě zatím převážně příjemně překvapily a doufám že ani tady tomu nebude jinak :)”
Akkarra:
“Smekám. Myslím, že potenciál knížky Jak přicházejí sny je tady využitý úplně maximálně. :)”
Jacomo:
“Krásný příběh. Je v něm skutečně hodně z filmu, ale to, co je autorovo, je výborné. Velký plus za neotřelý pohled na vedlejší postavy (zejména Jamese ;-D). A ten otevřený konec...”
Purple Haze:
“Moc zajímavý crossover. Ocenil jsem zapracování některých osobností z historie.”
Ivet:
“Země zaslíbená. Ne docela, ale všechno se dá řešit a vše se vyřeší... :)) Originální povídka, která vykouzlí úsměv.”
darken:
“Velmi příjemná, oroginální povídka, kde po smrti přichází 'Země zaslíbená', kde se každému splní jeho sny. Jemně humorné, nepřeslazné, nenucené, prostě taková povídka k nedělnímu čaji.”