When Two Worlds Collide

  • Autor: phoenixreal
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Kurosaki Ichigo/Tony Stark, Steve Rogers, Natasha Romanov, Bruce Banner, Clint BartonNick Fury,
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: The Avengers are surprised when a man falls from the sky and leaves a crater in Manhatten. Ichigo is also surprised to wake up in a new world after falling through a garganta in Heuco Mundo during a fight with a strange arrancar. When two worlds come together, sparks are sure to fly. Ichigo finds out that no matter where he goes, there are those that are vulnerable and need protection. Tony finds out that not everyone is out for themselves in the world.
  • Klíčová slova: Crossover, Bleach, cestování mezi světy, slash, PTSD, spřízněné duše

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Ichigo se nějakou branou propadne z Heuco Munda do světa Marvel. Avangers jsou nejdřív odtažití, protože se bojí, že onen mladík může být nebezpečný. Jediný kdo není je Tony, jenž k Ichigovi přilne a shinigami mu na oplátku pomáhá zvládnou nějaký PTSD z jeho hrdinských eskapád a z osobního života. Stark měl kdysi na škole vztah se starším mužem, který teď chce Tonyho zpátky. Onen vztah však nebyl moc zdravý. Taková středně dobrá oddychovka. Ten slash vztah zde se mi zdá na můj vkus trochu urychlený. Nicméně i tak to je zatím jedna z těch lepších crossoverů s fandomem Bleach.”