Hidden

  • Autor: Ars_Matron
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: All gammas are the same, seen as basically genderless they are raised equally before presenting as either alpha females or male omegas. Light Yagami never really cared about his gamma status until other's took notice. Fearful of spending life as a kept omega, Light will fight against anything, including his own instincts, to be seen as an alpha instead. But fighting one's dynamic isn't easy. Light just hopes it isn't impossible.
  • Klíčová slova: Light není Kira, krimi, láska, romantika, LawLight, od nepřátel k milencům, Shinigami, Alpha/Beta/Omega Dynamics, Omega svět, manželství

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Light se narodil jako omega, ale nehodlá být někde zavřený doma, starat se o domácnost, svého alfu a nic víc. To není život, ale vězení! Zákony jsou diskriminující. Předstírá, že je tedy alfa a jede na nezákonných potlačujících prášcích. Živí se jako právník a tak potká L. L je nejdřív tradicionalista na straně zákona, než rozkryje síť doktorů, kteří pomáhají omegám žít svobodný život a Light uteče. Pak se ho pokouší detektiv najít, ale ne aby dál prosazoval zákon, ale aby se omluvil, že byl tak slepý. Zápletka se zamilovaným Mikamim toužícím po Lightovi je zcela zbytečná.”