Time Speaks

  • Autor: aSmallMoon333
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 49
  • Shrnutí: In his first life, L died in the arms of his greatest enemy. In his brief second one, he died alone. And in his third, too-long life, L died anticipating finally getting even with the man who'd won their game one too many times. And Light Yagami? If he'd known this is what picking up the Death Note would bring....well, he'd probably still have done it anyway.
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, láska, romantika, LawLight, od nepřátel k milencům, toxický vztah, černý humor, Shinigami, reinkarnace, časová smyčka

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“LawLight je naprosto toxickej vztah, až na to, že tady je ta toxicita vlastně občas zábavná. Po smrti L a Lighta žijí ti dva své životy znovu a znovu... aby hráli své smrtící podlé hry, zamilovali se do sebe a přišli na to, že nejsou v jakémsi očistci pro uživatele zápisníku smrti, ale v nějakém metrixu/časové smyčce, jenž se točí kolem Misi Amanové. Pokaždé, když jsem si říkala, že další jejich život už bude nuda, tak mě ta povídka zas a znovu překvapila a pohltila. Dobré také je, jak to není jen ta romance a jejich chorých hrách, ale že součástí toho celého je ta jejich záhada kolem reinkarnace. Jediná vada na kráse je, že je to občas místy chaotické, záměrně vynechané v životech hrdinů některé události, na které si nevzpomínají a konečné vyřešení záhady reinkarnace, nebyl za mě až tak uspokojivé.”