Wammy University

  • Autor: SlightlyPsycho
  • Překladatel: Anyonme
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Light Yagami nastoupí na Wammyho Univerzitu, na které má učit kriminologii slavný detektiv L. Zatímco svého profesora začíná Light nenávidět, postupně se začíná sbližovat se svým spolubydlícím Ryuzakim. To ale netuší, že L a Ryuzaki jsou ta samá osoba.
  • Klíčová slova: Light není Kira, krimi, láska, romantika, skrytá identita, spolubydlící, drogy, LawLight, únos, od nepřátel k milencům, jiný případ než Kira, AU, citové zneužití, toxický vztah

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Další povídka tipu Light není Kira. Tentokrát žádný případ Kira ani neexistuje. Light nastoupí na Wammyho Univerzitu protože tam učí světoznámý detektiv L. Chce na svého profesora udělat dojem a získat u něj zaměstnání. Dojem se mu udělat rozhodně povede, nicméně L mu to vrátí tak trochu nečekaně. Na hodinách se k němu chová jak kokot a tajně zaujme také místo, co by jeho spolubydlící a kamarád. Jako Ryuzaki s Lightem L naváže nejdříve "rozpačité přátelství" a později i intimní vztah. Problém je, že se k němu stále nechová moc hezky. Navíc se do toho zapletou Mikami a Misa, kteří o Lighta také usilují. Mikami se dokonce podaří Lighta zdrogovat. Na závěr je Light kvůli L unesen a mučen i Youtsubou. Temná, ale docela fajn povídka. Jsem ráda, že si Anyonme dala tu práci a přeložila to.”