Hippokratova přísaha II

  • Autor: Owes
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Black, James, Lily, Voldemort, mnoho dalších postav
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 51
  • Shrnutí: Druhá série povídky z alternativního nemagického universa, kde si postavy z Harryho Pottera oblékají lékařské pláště. Děj startuje 10 let po poslední kapitole první série. Píše se rok 2015. Severus Snape a Hermiona Grangerová (nyní už pod novými jmény Edward a Sarah Lloydovi) žijí na hradě v jižní Francii, on provozuje v nedaleké vesnici soukromou praxi, ona pracuje v městské nemocnici jako pohotovostní lékařka a společně vychovávají devítiletou dceru Elizabeth. Harry jako primář anesteziologie stále bojuje s workoholismem a starými traumaty, Lily je stále stejně osamělá a Sirius stále poctivě abstinuje a žal utápí v hrnečcích silného čaje.
  • Klíčová slova: nemagické AU, napětí, nemocnice

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Byl to krásný rok s Hippokratovou přísahou, zejména se Siriusem a Severusem, kteří dostávají spoustu prostoru (krásné dovolenkové letní kapitoly) a i když je Voldemort ještě strašidelnější než v prvním díle a chvíli to vypadá, že jsou všichni v pěkném průseru a postupně je odpraví, nakonec to dobře dopadne. Je tam tentokrát méně nemocničních případů a méně Harryho, ale to mně osobně až tak nevadí.”