Light Follows After

  • Autor: frozenpixie
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Higuchi dies, and Light doesn't regain his memories. Case closed, L offers to take Light along to investigate with him on a new case.
  • Klíčová slova: Light je Kira, krimi, detektivka, tajemství, amnézie, od nepřátel k milencům, personifikace smrti, vina, odpuštění, přátelství

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“I když je Higuchi mrtvý a Light nemá vzpomínky, L ho stále podezírá, ale případ uzavře. Domluví se, že Light bude L stále nablízku, jako jeho partner a zároveň pod dohledem, kdyby se síly Kira zase přesunuli do něj. Spolu řeší případ vraždy udělaných na základě detektivního románu jedné slavné spisovatelky. Light se také setkává s nástupci. Ti tu nejsou nijak otravní, ale celkem fajn. Nakonec si Light vzpomene, že je Kira, nicméně znovu nechce být vrahem a navíc slavného detektiva teď miluje. Lova reakce, je tak trochu nijaká. Už dávno se tak nějak smířil s tím že Light vlastně jeden čas Kirou byl a už jí není. Proč teď, když má jeho partner zpět vzpomínky, ale přitom se znovu nestal Kirou, by se jejich situace měla vlastně změnit? A tak dál spolu hádám, žijí a řeší případy. Celkem fajn povídka, jen z toho konfliktu „Light byl Kira, ale už není, ale také si to již pamatuje“ by se dalo vytřískat více.”