Cold Hearts

  • Autor: reaperlight
  • Fandom: Death Note
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: L/Yagami Light
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: After a brush with death Light resolves to catch Kira unaware that he is a suspect.
  • Klíčová slova: Light/L, Light není Kira, krimi, případ, nevinný podezřelý, shinigami

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
jajafilm:
“Light má zde trochu roli Misi. Je před svou smrtí zachráněn shinigamim a dostane Death Note a Rem, což mu pomůže s vyšetřováním záhadného vraha Kiri. Nicméně se také stává Lovým hlavním podezřelým. Detektiv ho uvězní, nechá hladovět a zdroguje, než mu dojde, že je nevinný. Poté se i přesto L s Lightem dají dohromady jako milenci. Není to špatná povídka, ale už jsem narazila na lepší. Hlavní problém je, že Light vlastně ihned L jeho zacházení odpustí a zamiluje se do detektiva. Nemá k němu za jeho chování žádnou zášť, což je divné a nelogické. Argumentuje se tím, že by sám sebe také podezíral, že je Kirou, že odpovídá profilu a není divu, že se L spletl. Problémem je, že to, co detektiv udělal, bylo tak jako tak dost nemorální a i když Ryuzaki za to pociťuje, že má černé svědomí a Rem ho obviňuje a vyhrožuje mu smrtí, není za to od samotného Lighta, od jeho rodiny a vyšetřovací skupiny potrestán. Není divu, že si někteří z policistů myslí, že se jedná o vztah založený na Stockholmském syndromu, ale to by se měli kluci po čase rozejít, což se nestane. Na závěr dodám, že důvodem, proč to vyznívá tak, jak píši, je vlastně to, že povídka rychle ubíhá a dostatečně prostě neprozkoumává jednání postav a jejich důsledky. Což je tvrdá kritika pro povídku, která mě vlastně docela bavila.”