Po čem muži touží

  • Autor: Elehyn
  • Překladatel: Ravenablue
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
  • Klíčová slova: humor, romantika

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“:)”
Cora:
“Nápad dobrý. Ale abych byla spokojenější, potřebovala bych všechno to "miluji tě" stáhnout o dvě třetiny, ze Severuse vymačkat víc... Severuse, a Brumbálovi přidat na inteligenci hrstí plnou. 2-3.”
Garfielda:
“Taková povrchní blbůstka, i když občas vtipná. Scény se opakovaly pořád dokola, takže na začátku dobrý, časem trochu nuda. Ale nebylo to tak dlouhé, aby se to nedalo dočíst. Znovu číst nebudu.”
Lanevra:
“Četla jsem to ped delší dobou... vím, e začátek mě hodně bavil, postupně se to zhoršovalo a konec už se mi nelíbil.”
Rulie:
“Nápad skvělý .... bavila jsem se”
Adelaine:
“Příjemné, ale jinak docela slabé dílo. I když některé myšlenky fakt byly hodně vtipné.”
jesssnape:
“musím dát 5, jinak to nejde! =)))”
l.terka:
“:)”
Zástupkyňa:
“Posledné kapitoly som preskočila. Nápad dobrý, ale po 10 kapitole ma to prestalo baviť. Chudáčik Seamus. Plus mi tam prekážalo to, že upravila Malfoyovic rodinu. Cissa by nikdy nebola schopná obetovať Draca. Trošku to autorka prehnala.”
Casiopea:
“Ono už je to poměrně dávno, co jsem tuhle povídku četla. Vím ale, že jsem ji četla dvakrát, a že mi pokaždé bylo líto, že jí navzdory tomu úžasnému námětu něco málo chybí.”
Trinyx:
“...”
KalamityJane:
“...”
kami:
“Dávno, dávno to bolo, čo som ju čítala, ale ešte si z nej niečo pamätám.”
Benny:
“Když jsem to četla, myslela jsem na Mela Gibsona(hrozný herec)Ale některé myšlenky a situace byly vtipné.Ale číst to znova nebudu.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“nejlepší je úplný konec povídky, při tom sem se trašně nasmála”
Basiliscus:
“Četla jsem, a několikrát. Hm, trošku mimo charakter - hlavně ten Snape, ale je to skvělý nápad. K povídce se jistě ještě vrátím.”
René.K.:
“No, nápad je originální a bylo tam dost vtipných momentů, ale celkově hodnotím jako trochu slabší průměr. Severus mi prostě vůbec neseděl...”
Sectumsempra:
“urcite by se mi to libilo vic, kdyby mi severus neprisel tak uplne OOC (rikat potterovi andilku apod. na me bylo vazne trochu moc)... na druhou stranu musim pochvalit myslenky ostatnich - od brumbala az po goyla :d”
Cairo:
“Roztomilé, trošku OOC, ale ne tak, aby to překáželo. Je to ideální povídka, když člověk potřebuje něco oddechového, zábavného, romantického a s dobrým koncem. Rozhodně si nemyslím, že jsem to četla naposledy :)”
Velká_koule_chaosu:
“Aha... :D Zajímavá povídka... 4*”
Fleur Tera:
“originálny nápad a miestami som sa celkom nasmiala, ale ten koniec bol príliš sladký a OOC”
Zrzka Lenka:
“Originální nápad :-)”
te.ss.sa:
“:D”
belldandy:
“Principiálně nesnáším, když Severus užívá různé zdrobněliny a cituplná oslovení. No, tady to je legrace (doufejme, že i nadsázka), tak jsem mu to odpustila. V zásadě jsou zdaleka nejzábavnější myšlenky ostatních studentů a Brumbála. K Brumbálovi je to mile dehonestizující. Na konci, když už nešlo jen o myšlenky a Snape se i vyjadřoval i nahlas jako hrdina podprůměrného románu růžové knihovny, jsem musela trochu zatnout zuby. Nicméně uznávám, že mně to průběžně vlastně dost bavilo.”
patolozka:
“Zajímavé myšlenky, které Harry slyší. Nejvíc mne asi pobavil Brumbál:-)”
mariaa:
“Ani si už přesně nepamatuji o čem to bylo, ale dočetla jsem povídku až dokonce. Takové podprůměrné dílko, které nic extra nenabídne ale ničím neurazí :).”
Anne:
“Něco se mi líbilo, něco méně... Poslední část však stejně budu považovat za nejlepší :D”
Victoria:
“Není můj styl”
Kate Mathews:
“Krásná povídka s výborným nápadem. Už dlouho jsem se takhle nepobavila :D”
Akkarra:
“Ty myšlenky ostatních studentů mě dostávaly. :D Ten zbytek už poněkud méně... Horší 3.”
assez:
“Ano. Není špatná… místy je dost dobrá. Ale místy… *krčí rameny*”
Maya:
“Myšlenky ostatních můžou šokovat”
Nade:
“Mám ráda humor a když ho někdo umí písemně podat takovým způsobem, jako v této povídce, je to úžasné! Čtení myšlenek je skvělý nápad a co se člověk nedozví .....”
Bellatrix Black Lastrange:
“Ze zásady nečtu humorné slashové povídky. Proč? Protože jsem malá sadistka, vyžívám s ev utrpení a proto mám ráda angst či drama. Ale u What men want je to jinak. Upřímné skonstatování by znělo, je to tak rozpolceně kouzelné, že to nelze nemilovat.”
paulinegrint:
“U žádné povídky jsem se nikdy tak nenasmála :D”