Dovolená

  • Autor: Sax
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: ??? / Michal
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 37
  • Shrnutí: Příběh skoro osmnáctiletého homosexuálního mladíka, který musí trávit prázdniny s bratrem svého švagra, mezi cizími lidmi v neznámém prostředí.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Vadil mi chľast a facky. Strašne. A vadilo mi, že napriek tomu aký je dotyčný kretén ho Michal tak strašne zbožňoval.”
bwews:
“Obyčejný, ale o to reálnější příběh.. Michala jsem si zamilovala... Líbilo, i když úplně celé jsem to prozatím nedočetla.”
Ostravanka:
“q”
shadow:
“:-)”
Akkarra:
“Povídka je to vážně moc pěkná, ale musím se přiznat, že jí nedokážu dočíst do konce. Už mě to nebaví - bavilo mě to tak do 26. kapitoly, ale pak už mi to přijde zbytečně natahované... :( Ale za ty předchozí kapitoly dávám 4. :)”
mariaa:
“Moje nejoblíbenější od Sax :)”
sandymathews:
“moc pěkná”
Victoria:
“Na tuhle se nezapomíná”
Nade:
“Povídky od Sax vlastně miluju. Toto je opravdu pěkná originálka a příběh je velmi reálný. Chvílemi mám chuť vraždit nad blbostí lidí a jindy zas se připitoměle usmívám, jak je ten svět krásný.”
Dahaka:
“Musím uznat že tuhle povídku mám moc ráda. I v jednoduchosti je síla. Líbí se mi originální příběhy ze součastnosti. A také občas nevím koho mít raději. Takže vzdávám hold autorce jak krásně dokáže vykrreslovat děj i své postavy.”
paulinegrint:
“Jediné co mě u této povídky štve je, že nevím koho bych radši s Michalem viděla :D Láďu, který se k němu chová něžně nebo Tomáše, který se chová jako idiot? Asi spíše toho Tomáše :)”