Extraordinary

  • Autor: KatyTheInspiredWorkaholic
  • Fandom: Myšlenky zločince
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aaron Hotchner/Spencer Reid
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Within the FBI there is a specialized team full of an elite selection of people. Unique individuals with very particular skill sets. And their job is to take the unusual cases: the ones that need to not only be solved, but are undetermined if the unsub is human, or something else entirely. In a world filled with Vampires, non-human creatures, and subspecies unknown, there is only enough information to have them vaguely regulated. Rules that are so easily, and violently broken, all while hidden in plain sight among the unsuspecting public. Unrivaled for eons. That’s where the BAU comes in.
  • Klíčová slova: Sérioví vrazi, FBI, BAU, krimi, detektivka, fantasy, nadpřirozené jevy a bytosti, upír, upíři romance, láska, Nadpřirozené myšlenky

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“BAU je speciální jednotka FBI, která řeší těžké zločiny a je tvořena nadpřirozenými bytostmi. Hotch je upír, Emily čarodějnice, Morgan vidí lidské aury, Rossi je nesmrtelný kněz, JJ manipuluje s veřejným míněním, Penelopa ovláda elektřinu a počítače. Jediným člověkem v týmu je Reid, který je prostě jen své příliš chytré já. Povídka popisuje jak případy, tak vztah Hotche a Spencra, kdy Reid nechá Aarona, aby se jím krmil, protože ho miluje.”