S-Rank Kindergarten Teacher

  • Autor: Cloud__Chaser
  • Fandom: Solo Leveling
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sung Jin-Woo, Baek Yoon-Ho,
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2023-06-08
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: “Ugh, who invited the world’s weakest hunter…?” “Why is there an E-Rank at a D-Rank gate? Won’t he just get killed?” “Hey! This is a good thing! If the world’s weakest hunter is here, that means that the raid’s gonna be easy!” Jinwoo was used to the whispers, had heard them every day ever since his awakening. Except one day, that would all change. A chance meeting with the White Tiger Guild before he ever set foot in the Double Dungeon would change everything... Or Sung Jinwoo's Incomprehensible survival in dungeons throughout his 4 years as an E-Rank Hunter is noticed. As a result, he is drafted into becoming a rookie Hunter teacher, and this changes everything.
  • Klíčová slova: lovci, AU, alternativní svět, monstra, lovci monster, zkušenost a dřina nad nadáním a talentem,

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Jin-Woo je lovec E, který ovšem chodí do dungeonů hodnoty D, což je nezvyklé, protože statisticky slabí lovci umírají po deseti výpravách a skoro nikdo nezvládne dungeonu těžší třídy než je on sám. Jin-Woo loví jako zkušený profesionál a cech Bílého tygra si toho všimne. Povídka napsaná na základě jedné výzvy. Tak trochu to ve mě vyvolává premisu o talentu píli a úsilí. Když má člověk na něco talent, je to skvělé, ale nemusí to nic znamenat, pokud tuto výhodu nijak nerozvíjí. Mnohdy méně talentovaný, ale odhodlaný dříč dokáže někdy více než velmi talentovaný arogantní lenoch. FF má zatím jen jednu kapitolu, tato první kapitola se však také dá vnímat jako celek, který může stát sám za sebe i bez pokračování.”