Falling Apart

  • Autor: Zain
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Severus Snape, Lily Evansová, James Potter, Albus Brumbál, Remus Lupin, Voldemort
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2023-03-05
  • Počet kapitol: 42
  • Shrnutí: Severus had always known that he would die in a painful, most horrifying way ever since back when he was almost beaten to death by his father, then mauled by a werewolf, then thrashed around by a maniac overlord. His miserable, luckless life only seemed to lead to that one day when he would be struck down by a bloody snake, of all things. Bleeding out in front of Harry Potter was just the last humiliation Lady Destiny had in store for him. Suddenly staring into Potter senior’s eyes again while being levicorpused was just the icing on the cake.
  • Klíčová slova: Gen povídka, cestování časem, druhá šance, přátelství obětavost, válka, podezíravý Brumbál

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Po smrti je Snape poslán zpět do minulosti ke své nejhorší vzpomínce. Na rozdíl od ostatních povídek to zde Severus nechápe jako svoji novou šanci na lepší život, ale jako šanci pro ostatní - pro lepší budoucnost. Automaticky bere na svá bedra porážku Pána zla a spřátelení se s Mary, jedním Mrzimorem a odpoutání Avariho od zhoubného vlivu jeho rodiny, je vlastně jen produktem jeho snah. Stejně jako to, že kamarádství s Lily úplně neuvadlo. Brumbál je taková spíše neutrální až negativní postava. Severus má problémy se zákonem, protože jeho akce se jeví krajně podezřele. Moc pěkná Gen povídka.”