Som do teba blázon

  • Autor: Testralka(Tesska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona Grangerová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape po poslední bitvě ztratí paměť a péče o něj se neujme nikdo jiný než Harry Potter.
  • Klíčová slova: snarry, ztráta paměti, amnézie, poválečné

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Červená knihovna, ale těm dvěma odpustím všechno. :-)”
l.enik.c:
“Není to žádný originální námět, nicméně to ze začátku vypadalo celkem slibně. ALE! Proč proboha to zase musí být o tom, že se vlastně vždycky milovali a je to láska až za hrob. Kde se to vzalo? Opravdu by se vzájemná náklonost nemohla vyvinout až postupně z nastálé situace? Rozhodně by to šlo zaonačit mnohem lépe. Takhle je z toho spíše neuvěřitelná romantická záležitost s hodně rychlým spádem a vlastně docela dost nelogickým jednáním. Korunu tomu nasazuje hysterická Hermiona. A ještě bych to celé překousla, kdyby tam nezazněla věta z úst Severuse Snapea: "Zamiloval som sa do teba na prvý pohľad, ale nemohol som ti svoju lásku prejaviť ani dať ..." Opravdu? Na první pohled do jedenáctiletého kluka? Harryho pocity zoufalství byly popsány celkem hezky, až mě to skoro dojalo, ale to závěrečné vyznání mi celkově dojem prostě úplně pokazilo. Nicméně jsem to přečetla na jeden zátah a číst mě to bavilo. Bohužel však v porovnání s jinými FF, kterým jsem dala 3, musím dát hodnocení nižší.”