Owner's Manual

  • Autor: DVS
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie/Doyle
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: neuvedeno
  • Klíčová slova: humor, sex

Hodnocení čtenářů:

SinamLlumi:
“Mimořádně zábavné čtení! Tak dobré, že jsem překousla dokonce i klišé o vybavení obou hlavních postav (oba těsně pod magickou hranicí 8", Doyle o kousek větší, ale ne zas tak, aby utrpělo Bodieho ego atd. :)) Taky jsem se konečně dozvěděla množství ejakulátu v mililitrech, to mi vždycky vrtalo hlavou.... Ehm, no nic. :) Prostě tuhle povídku úplně zbožňuju a každému doporučuju. :))) S.L.”
D.J. Orlovský:
“Hodně jsem se u čtění pobavil. To, jak si v autě předčítají a debatují o obsahu té knihy je skvostné. Obzvláště mám rád tu část o tom, jak ho má průměrný chlap velkého. A pak když narazí na kapitolu o homosexualitě. Rovněž se mi líbí představa, že Bodie v minulosti kouřil, ale pak přestal. je podle mě hodně pravděpodobná. Závěr už není takový, respektive mi přijde moc rychlý a trochu lacině rozuzlený. Přesto stále pěkná a zábavná povídka.”
bedrníka:
“Povídka se spoustou vtipů a narážek, ve které si Bodie s Doylem přiznají, že po sobě jedou, díky knížce o mužském těle, kterou Doyle našel a předčítá za jízdy v autě. Svižné, vtipné dialogy, včetně mého oblíbeného Bodieho moudra, že spát nahý, když není doma, není dobré, poněvadž chlapi pak míří právě 'tam'.”