Dopis Santovi

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter
  • Rating: -
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco Malfoy občas napíše dopis Santovi, aby mu nadělil dárky, po kterých touží a nedají se sehnat za peníze! Aneb jak to vypadá, když Draco Malfoy napíše Santovi dopis se svým přáním k Vánocům, a ten ho jaksi... splní. Taková kratší blbůstka, co vznikla na podzim roku 2007.
  • Klíčová slova: drarry, dopis, Santa, humor, crack, fluff,

Hodnocení čtenářů:

Taj Branan:
“Starý a dobrý Dopis Santovi. Taková moje stará nenáročná srdcovka. Draco je tady vtipný, ale i zároveň uvěřitelný. A ne, že by někdo pochyboval o jeho podmínkách, nu což, vždyť má pravdu, no ne?”
bedrníka:
“Roztomilý a vtipný.”
belldandy:
“Nejsem na drarry, takže si myslím, že ten kraťas nepřibarvuji k lepšímu. Tohle byl za mě velmi příjemný fluffíkovitý crack, na fanfikční poměry s nezvykle IC Dracem. Dva palce nahoru za Draca. Taky je to velmi příjemná vánoční povídka. Mohu jen doporučit těm, co budou hledat něco pro zpříjemnění vánočních zimních večerů.”
yaoiyuri:
“Taková milá a roztomilá ptákovinka... aneb co dokáže jeden dopis Santovi. :D”
Sandorel:
“Krátká milá humorná povídka(možná až crack) ve formě dopisu, který píše Draco Malfoy Santovi, aby si postěžoval. I když je velmi stará, pořád vykouzlí na tváři úsměv a přes svátky vážně bodne. A Draco je neuvěřitelně roztomilý.”