Too Many Coincidences

  • Autor: BC
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Alex Rider, Harry Potter
  • Rating: T
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Alex Rider is not the only child in dire need of therapy. Meeting a boy named Harry, he gets a chance to peek in on the wizarding world.
  • Klíčová slova: AU, crossover, therapy, post-war

Hodnocení čtenářů:

Artie Wiles:
“Jop, k tomuhle jsem se vrátila už po několikáté. Dobře zpracovaná paralela mezi Harrym a Alexem a jejich náročnými životy. Nejsem si jistá, jak moc realistická jistá část terapie byla, ale zvláštní okolnosti, magie a fanfikce to v mých očích omlouvají. Líbilo se mi, že je to realistické i v jejich charakterových chybách a v tom, jaký to má vliv na děj. I když se jeden chová v očích toho druhého jako idiot, jako čtenář chápu, proč se tak chová a dává to smysl. Vůbec na tom nic neubírá a právě naopak. Konec je fajn, dost otevřený, aby si kdo chtěl, mohl domyslet své vlastní ideální pokračování, ale zároveň dost uzavřené, aby to upokojilo všechny. Oceňuji, že pro jednou, zrovna v tomto crossoveru, Alex není ten příliš silný/mocný a dokonalý. Ale to ani Harry, protože jejich dynamiku vyvažuje psychické zdraví a odlišné fáze terapie, ve kterých se nacházejí. Jedna část lehce bolí, protože kdo by si nepřál, aby to všechno šlo hladce a bez chyb, ale podle mě to dává smysl. Oba si prošli čím si prošli a vzhledem k jejich zkušenostem dává jejich chování smysl. Ale sakra, nejradši bych s nimi v tu chvíli zatřásla. Dalo by se to považovat za pre-slash s dlouhým slowburnem, ale povídka jako taková se tomu nevěnuje.”