Všechno je v pořádku

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Každý ví, že některé kletby zlomí pravá láska, ale tuto dokáže zlomit jen skutečné nepřátelství. Pokud se to nepovede, budou spolu v ráji lapeni oba. Kdo by taky chtěl odejít, když je všechno v pořádku?
  • Klíčová slova: horor, fluff, angst, snarry, smut, romance, past, kletba, dubcon

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBE”
l.enik.c:
“První polovina příběhu odehrávající se ve světě pod kletbou je parádní pecka, až z ní běhá mráz po zádech. Kapitola, kdy je Harry v posteli se Severusem poprvé "při vědomí" - skvělá. Po prolomení kletby to však jde s příběhem mírně z kopce. Pozor, může obsahovat spoilery: Severus je zde teda pěkný pomstichtivý prevít, který předvádí dokonalé herecké výkony a jeho charakter je diametrálně odlišný od první části. Nějak mi tu však chybí propracovaný motiv k jeho touze po pomstě. Sice je tu snaha o objasnění, ale nějak nedokážu uvěřit té hluboké nenávisti, kterou to vyvolává a vede k tomu všemu. Ale dobře, budiž. Poslední kapitola se snaží o nějaké smíření, snad i odpuštění a to mě těší, ale zase jsem nepochopila jaká je podstata Harryho prokletí a jak probíhá jeho léčba u Sv. Munga. Oceňuji ovšem, že to není klišoidní příběh, který bych očekávala (Severus si uvědomí, že nemůže bez Harryho v reálu být a budou spolu šťastní až do smrti), ale zároveň jsem vděčná za jakousi naději do budoucna, kterou úplný závěr přináší. Klidně bych se přečetla pokráčko "po desíti letech". Této povídce ovšem nemůžu v závěru dát víc než za 3, i když průměrné to rozhodně není a první polovinu si mile ráda znovu přečtu.”
Hell:
“...”