Cullet of beauty

  • Autor: Salazaret
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2022-01-27
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Sírius je pryč a Harry už nemá nikoho, koho mi mohl tak milovat. Je osamělý, ale zůstane sám? Kroky našeho osudu jsou opravdu zvláštní. Harry o tom ví své. Jedna jediná noc změní celý jeho život. Už nikdy nebude sám. Bude se muset o to víc snažit, aby ho Lord Voldemort nenašel. Aby ochránil to, co mu osud seslal. Ale nakonec se i toho musí vzdát. Kdo se vrátí do Bradavic a kdo bude bojovat? Opravdu se Harry musí vzdát všeho, aby byl konečně šťastný? Ale v tomhle případě nejde jen o něj. On není ten důležitý. Co se vlastně stalo a jaké to mělo následky?
  • Klíčová slova: Snarry, mpreg, těhotenství, sex v opilosti, psychologické

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Zase trochu klasické Snarry s tématem mpreg. Snape se vyspí s Harrym, má to však dva háčky. Severus když tak učiní je docela opilý a noc si nepamatuje. Oba kouzelníci se ve skutečnosti mají v hloubi duše rádi a jsou dostatečně mocní, aby splodili potomka. Když se Harry dozví, že je těhotný, je mu jasné, že musí utéct z Bradavic. O potomkovi se nesmí dozvědět jak jeho druhý otec tak Voldemort. S porodem a útěkem mu pomůže Pomfreová. Po dvou letech je nucen Harry svěřit dítě do rukou Severuse (bez toho aby Snape věděl, kdo je druhý otec) a čelit válce. Povídka se mnohem více soustředí na Severusovo přijetí dítěte a jeho odhalení druhého rodiče, než na poměr těch dvou a těhotenství. Docela se mi to líbilo.”