Chyby zítřka

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Lucius nemůže vystát Harryho Pottera. Zlatý chlapec je totiž i ve své blahosklonné nevinnosti jeden z nejvlivnějších mužů kouzelnické společnosti. A navíc je otravný. A naivní. A nesnesitelný. A má potřebu vše napravovat. A je otravný, to už říkal? Tak proč mu sex s ním pokaždé zkratuje všechny synapse? Aneb Lucius s Harrym mají pětkrát pohlavní styk + jednou ho překvapivě nemají.
  • Klíčová slova: sex, slash, harrylu, smut, pwp, malfoy, potter, humor, 5+1

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Nenadchne, neurazí. Příběh to nemá, ale na pwp je to na mě málo explicitni. A bez toho láskyplného konce by mi to sedlo víc. Takhle slabší tři.”
Taj Branan:
“Nedokážu asi slovy vyjádřit, jak moc dobrá tahle fanfikce je. Upřímně přiznávám, že Lucius je moje slabost, ale Harrylu nikdy nebylo. I tak považuju tuhle povídku za něco jedinečného, syrového a dokonalého. Text je neuvěřilně podávaný ve fázích a formou, která celkově překvapí. A musím se teda přiznat k tomu, že Blanchina Luciuse miluju úplně ve všech jejích povídkách, málokdo ho umí tak skvěle podat.”
Sandorel:
“Jedna z těch novějších Potterovek z Blanchina pera. A i jako čtenář, co úplně neholduje Potterfandomu, jsem jí naprosto podlehl, protože ji čtu pořád dokola a nepřestává mě bavit. Je vtipná, je cynická, je syrová, je naservírovaná po správně ochucených kouscích. Každé slovo má svoje místo a význam. Z pohledu zhrzeného Luciuse Malfoye je to mňamka, kterou opravdu doporučuji všem nadšencům Harrylu. Nejde o to, že by mělo dílo nějaký sofistikovaný a komplikovaný děj, ale má svůj nezaměnitelný punc pro svou podstatu. Je to svižná, humorná, emocionální povídka a zároveň si uchovává charaktery postav. Za celou dobu padnou vlastně asi jen dvě přímé řeči(a dokonale sednou) a přesto si celek udrží čtenářovu pozornost na maximální míru až do konce. Jo a rozhodně je to fanfikce žhavá, i když tam těch popisů vlastně není tolik, kolik jsem u autorky běžně zvyklý. Je opravdu vidět, že to pojala svérázně a jinak. Za mě jedna z nejlepších Harrylu, co jsem kdy četl.”