Nechat tě jít (nebylo v plánu)

  • Autor: AlfredoRors
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Je to opravdu poslední den, který Hermiona tráví mezi zdmi Bradavic? (Než odejde, potřebuje vyřídit ještě jednu věc.)
  • Klíčová slova: romance, odmítání, snamione

Hodnocení čtenářů:

Hell:
“Nedostatečný vývoj jejich vztahu a náklonosti. Působí to hr hr. V jednu chvíli jsem i doufala, že Severus pošle Hermionu někam a nebude to jen dělání kůžiček. Její argumenty/vyznávání byly opravdu dost... mimo. Ale to se týká všech dialogů, nebo spíš monologů, které jsou dost uměle vznešené. - - - - - - - - Oceňuju Severusovu prudkost a kousavost. Tam jsem opravdu věřila, že je to on a viděla jsem v něm toho jedovatě uštěpačného profesora, který klidně vyhrožuje dítěti, že mu otráví žábu špatně uvařeným lektvarem. Hermiona... fakticky by to odpovídalo. Skřítci sedí. Ale přijde mi tu jako až moc obyčejná holka, která se vyznává učitelovi a nevidím v ní tu ještěrku, co ho bez okolků v jedenácti podpálila. Nebo co měla po ruce záložní plán včetně stanu a náhradního oblečení, kdyby museli narychlo odejít z Doupěte v sedmičce. Je tu pošetile troufalá a celé to působí to velmi jednostranně a slepě. Jo, sedí to na její obsesi se skřítky, a dává smysl, že si našla další projekt. Ale dělá to ze Severuse neobyčejně velkého lůzra, když to na něj funguje. Což zase, na knižní verzi Severuse sedí, ale nemůžu se rozhodnout, jestli to je cíleně. - - - - - - - - Ale ve finále to všechno do sebe zapadá. Severus je tu zoufalý ubožák vděčný za každou kost. Nemůžu říct, že má Hermiona na víc. (Není tu nejbystřejší čarodějka své doby ale aspoň není nejúžasnější superžena.) Téhle její verzi ho spíš přeju. Tak dlouho se hledali, až se našli. Hermiona má konečně další velký projekt a Severus má konečně někoho, kdo mu dobrovolně věnuje pozornost. Je to zvláštní, ale nečekaně mě to bavilo. Dostatečně dlouho jsem si nebyla jistá, jak to dopadne. Konec byl překvapivě perfektní. Bylo to sladký, ale vážně se to všechno sešlo a sedělo to. Nevím, jestli to byly mouchy nebo záměr, ale vyšlo to. - - - - - - - - Jazyk je krkolomější, tak dávám nakonec "dobré". Není to úplně na "moc pěkné, někdy se k tomu s radostí vrátím", protože moje úpění nad postavami, dialogy a občasné zaseknutí nad nějakou frází mi to nedovoluje. - - - - - - - - ("Zaujal jste mě už v prvním ročníku." si opravdu přerušení zaslouží, Hermiono. Tímhle by se nemělo začínat při balení sotva-bývalého učitele! :-D )”