Temnota v nás nás zrodí

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Hermiona Grangerová/Bellatrix Lestrangeová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Žije v pekle. Ale ona se z něj dostane. Za každou cenu. Pohádka o nejbystřejší čarodějce, která se rozhodla přežít. Pohádka o bolesti, o krvi, o lásce a o a žili šťastně až do smrti. Pohádka o Hermioně Grangerové, která nikdy nežádala moc a nakonec dostala všechno. Má alternativní díl "Moje malá šmejdka" z pohledu Bellatrix.
  • Klíčová slova: smut, dramione, zajetí, rape/non, znásilnění, dubcon, manipulace, mučení, mučení sexem, crucio, trojka, sex, au, psychologický, erotika, angst, romance, temná romance, bdsm, bellamione, stockholmský syndrom, temná Hermiona, femslash, het, drama , Temná šmejdka

Hodnocení čtenářů:

Wally13:
“.”
l.enik.c:
“Super, to co mi chybělo v Mojí malé šmejdce, se zde naštěstí napravilo. A to jsem neměla ani náladu se do druhého dílu pouštět. Připomnělo mi to Noci v zahradě Getsemanské, kdy se dva díly, každý z pohledu někoho jiného, vzájemně prolínají a doplňují a zapadnou do sebe, avšak s tím rozdílem, že tam oba příběhy mohou stát klidně samy o sobě, což tady nefunguje. Myslím, že jako jeden příběh dohromady by to fungovalo lépe. No ale každopádně tady je o něco zřetelnější a propracovanější vývoj psychologie postavy, dává to celé větší smysl a nepůsobí to stroze a odflákle. Vysvětlila se celá situace s Harrym a Ronem, naštěstí tak jak jsem očekávala. Líbil se mi tu Draco. Líbila se mi trojka Hermiona/Draco/Bellatrix. Nelíbila se mi tu Hermiona. Nejsem schopná přijít této její temné stránce na chuť a mít pro ni pochopení, ať by se autorka snažila sebevíc. Její vulgarita mi k ní vůbec neseděla, přestože se projevovala v situacích, v jakých se projevovala. Bohužel to bude nejspíš otázkou vkusu a ne problémem povídky. Snad kdyby byl jiný závěr. SPOILER!: Zmasakrování všech jejich bývalých přátel už bylo prostě trochu moc. Každopádně velmi oceňuji autorčin pisatelský posun, který je zde patrný. Bohužel ale vyšší hodnocení dát nemohu.”
Hell:
“...”